Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Blad 0550 Gdzie Jest Ten Czujnik ?


Rommie
 Share

Recommended Posts

Czesc pojawil sie u mnie blad

0550 - Uszkodzenie wyłącznika ciśnieniowego wspomagania układu kierowniczego

gdzie jest ten wylacznik i jak ktos wie to ile on kosztuje ?

pozdrawiam

P.S.

Dzisiaj pekl mi przewod przelewowy...

Straty:

okolo 5L wachy

cztery serie wymiotow przy odpowietrzaniu ustami - HARDCORE ;)

... ale dojechalem.

Edited by Rommie
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Czesc pojawil sie u mnie blad

0550 - Uszkodzenie wyłącznika ciśnieniowego wspomagania układu kierowniczego

gdzie jest ten wylacznik i jak ktos wie to ile on kosztuje ?

pozdrawiam

P.S.

Dzisiaj pekl mi przewod przelewowy...

Straty:

okolo 5L wachy

cztery serie wymiotow przy odpowietrzaniu ustami - HARDCORE ;)

... ale dojechalem.

Dołączam sie do pytania gdzie jest ten czujnik??

Link to comment
Share on other sites

Dołączam sie do pytania gdzie jest ten czujnik??

P0550 - Za niskie lub za wysokie napięcie układu wspomagania - dotyczy obiegu prądowego czujnika ciśnienia wspomaganego układu kierowniczego - P69 Czujnik ciśnieniowy - sterowanie ze wspomaganiem lub K61 moduł sterujący ( Motronic ).

Trzeba odessać płyn z układu, zdemontować obudowę filtra powietrza, odłączyć wtyk wiązki przewodów i zdjąć czujnik razem z przewodem ciśnieniowym czyli odłączyć od pompy. Czujnik jest na przewodzie ciśnieniowym. Przy jego wymianie zaleca się wymianę wszystkich uszczelek czy pierścieni uszczelniających...

Prawdopodobnie czujnik rozhermetyzował się wewnątrz ( tak jak czujnik ciśnienia oleju ) i dlatego są takie wariacje...

Edited by Piotreq
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Witam, dolaczam sie do tematu bo nie chce otwierac nowego

U mnie jest ten sam blad 0550(a pompa wspomagania nowa, ma "przejechane" 4 tys km) i po wymianie czujnika dalej byl ten sam blad, po przelozeniu pompy wspomagania na starą blad zniknal, po przelozeniu pompy na nowa blad sie pojawia, po przelozeniu czujnika z starej pompy do nowej blad dalej jest, i nie pomaga kasowanie bledow, po ponownym uruchumieniu silnika blad powraca. O co to moze chodzic ?

Edited by Boluus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP