Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

k4syx

Jaki Jest Kąt Wtrysku W X20dth?

Recommended Posts

Czy jest stały? Mniej więcej, w jakichś określonych granicach?

Czy powienien się zmieniać, jeśli tak to w jakim zakresie, od czego to zależy?

Mechanik powiedział mi że właściwy to 3,5 ale nie mam pojęcia czy jest to jakaś stała wartość, czy dla całego zakresu obrotów, no generalnie jestem zielony w temacie.

Jeśli coś wiecie to pliz skrobnijcie.

Guest lukaszo

Please login or register to see this quote.

Dzisiaj zrobiłem test 60 km przejechałem razem z podpiętym laptopem. U mnie kąt wtrysku wacha się od 4,2 wolne obroty do ok. 15 silnik obciązony ok 4000 obr/min (myśłę ze można wyciągnąć więcej ale nie chciałem katować silnika). Podczas normalenj jazdy kąt wacha się w przedziale od. 5 do 8.

Zastanawia mnie fakt że kat startowy mam ok. 21 ktoś w innym temacie dzisiaj pisze ze powinno byc 9 (może tu tkwi problem w zapalaniu zimnego silnika). Ciekawe jakie poprawne powinny być te wartości?

Please login or register to see this attachment.

Czyli te 3,5 to też z czapy nieco jest... Hmmm dziś samochód odbieram (znowu), okazało się ze jeden z przelewów puszczał - pewnie niedługo pomęczę Bulleta żebyśmy pojedzili z podpiętym interfejsem i też popatrzyli co się dzieje. Dzięki za info Lukaszo - plusik poleciał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">