Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest mikimike

Jakie Amorki Najlepsze?

Recommended Posts

Guest mikimike

Witam was, jakoze od niedawna jestem posiadaczem Vectry - musze w niej co nieco powymieniac, zaczalem od przewodow, kopulki, palca, swiec itp... teraz pora na amorki... strasznie buja, a na koleinach jzu nei wspomne co sie dzieje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kupuje czesci z allegro od uzytkownika polecanego tutaj - GSI. Jak narazie wszystko OK. Dostalem od niego foerte na amorki, nie wiem tlyko ktore wybrac, czy sugferowac sie cena, ze im wyzsza tym lepsze? Poprosze o pomoc - moja Vectra A 2,0 jest z 92 roku, amorki potrzebuje na przod.

oferta:

olejowe Kayaby: 129PLN/szt

olejowe sachs: 139PLN/szt

gazowe sachs: 229PLN/szt

olejowe delphi: 119PLN/szt

olejowe cofap: 11PLN/szt

HART w cenie 85PLN/szt

ktore najlepsze?

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do siebie zalozylem gazowe Bilsteiny B4 w cenie 160zl/szt na przod. Ja jestem z nich bardzo zadowolony. Wybor amorkow to tez wybor komfortu lub lepszego trzymania w zakretach np.

Przy amorkach olejowych bedzie lepszy komfort bo sa bardziej miekkie od gazowych. Z tych co podales ja bym wybral albo Sachs albo Kayaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Laser

Mam olejowe Kayaby - nie narzekam, komfort OK, i trakcja OK - do normalnej jazdy.

Z kolei Klient do VA przywiozl sobie z kolei Gazowe Kayaby - po 2000km byl z olejowymi bo te mu zaczely sie lac, zalozone olejowe - narazie go nie widzielismy.

O wynalazkach typu Cofap, Delphi, czy nie daj Boze Quinton Hazell - nie wspominam, te ostatnie widzialem, przezyly chyba miesiac po czym zaczely lac.

Co do zakupow ( akurat amorkow ) - polecam jednak lokalny sklep, lub hurtownie.

Dlaczego ? Ano istnieje prawdopodobienstwo ze amortyzator Ci padnie - co sie jakos dziwnie czesto ostatnimi czasy zdarza ( z opowiesci znajomych oraz tego co obserwuje ), i napewno latwiej bedzie Ci reklamowac go dwie ulice dalej niz wysylac czekac itp. Niepotrzebne koszta i czas.

Aha - wymieniajac amorki wymien tez poduszki amortyzatorow i ich lozyska, robota jedna, koszt wzrosnie o 120pln ( Egon Von Ruville - komplet z losyskami INA - jak oryginal ), a napewno da wymierny efekt.

Edited by Laser

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mikimike

Dzieki za pomoc :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KoRo

Ja kupilem B4 na przod i tył teraz tylko czekac do sierpnia na montaż

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wiec jak juz beda to opisze wrazenia:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest banderaz

Ostatnio też zastanawiam się nad wymianą amorków i kolo z zaprzyjaźnionego sklepu stwierdził, że do opli vb to producent przewiduje gazowe.PZDR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja miesiac temu wymieniałem amorki z tyłu, mam VA i mechanik powiedział zebym kupił olejowe KAYABA i tak też zrobiłem, jestem z nich zadowolony, polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...