Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Potrzebuje Porady Jak Wymontować Zbiornik Paliwa


asharot
 Share

Recommended Posts

Jak w teamcie.

Szczególnie chodzi mi w jaki sposób rozłaczyć przewody wlewowe przy zbiorniku,skoro nie ma tam dojścia

oczywiście bez demontażu zawieszenia.

Edited by asharot
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest jacked2606

Witam

Odświeżam temat ponieważ mam podobny problem a mianowicie jak naleje prawie pod korek to widzę jak cieknie mi paliwo w miejscu łączenia tego plastikowego wlewu z gumowym przewodem paliwowym który idzie do baku. Po prostu przewód gumowy sparciał przy tej objemce metalowej. Zakupiłem już nowe przewody gumowe (jak coś służę pomocą (nr kat. i ceną) najtaniej jest GSI- OPEL czesci Poznan przewód paliwowy gumowy 806609: 79PLN i przewód gumowy odpowietrzający 806623: 46PLN, ASO odpowiednia 150 i 89zł, Stachowiak b/zniżki 128 i 69zł Opel_shop 149 i 79) i nie wiem czy aby je wymieni muszę cały bak wyjąc czy jakoś da się zdjąc tylko tą pierwszą obejmę i dalej odgiąc by wymienic te przewody. nie wiem czy mogę odciągnąc ten bak aby nie pourywa nic z tych przewodów koło pompy paliwa co są pod siedzeniami z tyłu.

Za wszelkie pomysły i porady jak to wymienic z góry bardzo dziękuję

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Temat chyba odpowiedni znalazlem. Moje przewody tez zbyt dobre nie sa. Jeden z nich niestety zaczal przeciekac. Mialem takie wrazenie, ze cos mi za szybko ubywa paliwa w baku i zaczalem sie baczniej przygladac. Po zatankowaniu do pelna wyraznie lecialo paliwo spod auta. Okazalo sie, ze jest dziura w jednym z wezy.

Po dojechaniu do domku odkrecilem korek zeby zmniejszyc nieco cisnienie w baku i zmniejszyc wyciek. Oczyscilem waz i zakleilem zbrojona i wodoszczelna tasma naprawcza. Swoja droga nie wiedzialem, ze bez podnosnika na ulicy da sie wejsc pod Vectre na gwincie i jeszcze cos zalatac :lol: Wytrzyma na razie, ale musze sie szykowac na wymiane. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:

1. Ktory waz jest od czego? Spod auta widac trzy o roznej grubosci. Bardzo gruby, potem w srodku cieniutki i na koniec sredniej grubosci. U mnie ten ostatni wlasnie lekko pekl.

2. Warto/trzeba wymieniac wszystkie trzy?

3. Czy trzeba zrzucac bak aby go wymienic?

4. Czy ten najcienszy powinien byc luzny? U mnie moge go troszke podciagnac do siebie a potem wepchnac w strone baku.

Link to comment
Share on other sites

Tak na chłopski rozum: jeden to zasilanie, drugi to powrót a trzeci to odpowietrzanie zbiornika, ale pewny nie jestem bo zbiornika w życiu nie zdejmowałem ;)

Link to comment
Share on other sites

Kurcze, Stachowiak i GSI wymiekli, bo nie maja tego podobno w EPC narysowane i nie wiedza co to za waz :(

bardzo gruby to powrot paliwa cienszy to zasilanie a najcienszy to odpowietrzenie tak na zdrowa logike.

Link to comment
Share on other sites

To ktory jest ktory to rozkminilem (tak mi sie wydaje). Gruby to zasilajacy, sredni to powrotny. Co tam robi ten cienki gumowy to ASO nie wie, bo ta juz powinny byc tylko 2 ,)

Tyle tylko, ze one sa w kilku czesciach, a w EPC podobno nierozrysowane i zadne ASO nie wie ktory to. Nawet Szpot powiedzial otwarcie, ze "to chyba ten" ale "nie chcieliby go miec na polce" gdyby jednak byl nie ten :)

Chodzi o przewod ktory juz idzie plasko, ktory zaczyna sie tuz za kolem zapasowym (patrzac od tylu auta) i idzie w kierunku silnik wzdluz podlogi.

Link to comment
Share on other sites

Ok, niemieckie ASO mnie poratowalo. Przewod nr 0806623. Co ciekawe, u Stachowiaka, GSI i Szpocie podobnie - kolo 120zl i do 7dni czekania. Tu dostalem od reki za 77zl B)

Link to comment
Share on other sites

Nawet Szpot powiedzial otwarcie, ze "to chyba ten" ale "nie chcieliby go miec na polce" gdyby jednak byl nie ten :)
Co ciekawe, u Stachowiaka, GSI i Szpocie podobnie - kolo 120zl i do 7dni czekania. Tu dostalem od reki za 77zl B)

Widać kiedyś to im zostało na półce... ;)

Edited by Fenol
Link to comment
Share on other sites

Widać kiedyś to im zostało na półce... ;)

Chyba maja duze polki ;) Jeszcze nie bylo takiej czesci, zebym nie dostal u nich od reki. Ale to jak pisalem najwieksze ASO w okolicy. A nad dzialem sprzedazy maja nawet wystawe zabytkowych Oplow - Rekord to jeden z mlodszych z nich :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP