Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Padla Klima


Guest Irek34
 Share

Recommended Posts

Guest Irek34

Witam

Mam pytanko- czy mozna jakos sprawdzic poza ASO co oznaczaja kody bledow?

nie wlacza sie kompresor klimy a kody bledow to:

B3843 sym 05

P0530 sym 06

B3843 sym 02

nie mam pradu na kompresorze, ale kompresor jest sprawny a klima pelna, facet od klimy jak podlaczyl kabel na "krotko" do kompresora to odraz zaczal dzialac i lecialo zimne. czy wiecie co to moze byc??

Dzieki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Mam pytanko- czy mozna jakos sprawdzic poza ASO co oznaczaja kody bledow?

nie wlacza sie kompresor klimy a kody bledow to:

B3843 sym 05

P0530 sym 06

B3843 sym 02

nie mam pradu na kompresorze, ale kompresor jest sprawny a klima pelna, facet od klimy jak podlaczyl kabel na "krotko" do kompresora to odraz zaczal dzialac i lecialo zimne. czy wiecie co to moze byc??

Dzieki za pomoc.

B3843 - dotyczy czujnika jakości powietrza (sprawdź bezpiecznik FE8)

P0530 - czujnik ciśnienia klimatyzacji

Link to comment
Share on other sites

Guest Irek34
B3843 - dotyczy czujnika jakości powietrza (sprawdź bezpiecznik FE8)

P0530 - czujnik ciśnienia klimatyzacji

ok dzieki, tylko jesze ktory to jest bezpiecznik- nie mam instrukcji :mellow:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
B3843 - dotyczy czujnika jakości powietrza (sprawdź bezpiecznik FE8)

P0530 - czujnik ciśnienia klimatyzacji

kolego mam vc 2004 sprowadzoną czy można zdobyć kody błędów lub płytkę serwisową do auta, oraz instrukcję po polsku do 1,9 cdti,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Kody błędów znajdziesz tutaj ( http://www.elektronika.wsop.pl/porady/1#3 ), ale wcześniej musisz je ściągnąć z auta jakimś komputerem diagnostycznym.

Odgrzeje troszke temat.

Dzis po podłaczeniu do kompa wyskoczył :

"Czujnik jakości powietrza, przerwany obwód lub napięcie za wysokie"

Gdzie to badziewie zostało ukryte ?

Czy to nie bedzie gdzies kolo filtra kabinowego ?

Czy oznacza to uszkodzenie czy też moze gdzies cos nie styka na wtyczka/gniazdo ?

Ewentualnie jezeli do wymiany to prosze o jakiegos linka do tego badziewia lub fotkę jak to wogole wyglada.

Dziękuje.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

podpowie ktos z tym czujnikiem jakosci powietrza? on jest chyba tam gdzie filtr przeciepylkowy po srodku auta? mam blad B3843 - Obwód czujnika jakości powietrza, napięcie za niskie czy wina lezy po stronie instalacji czy pewne ze czujnik uwalony? Jest duza roznica gdy on nie dziala?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jak włączam klimatyzację (automatyczna) to klima najpierw wygania ciepłe powietrze a potem daje zimne. do tego obciąża pracę silnika. co jest?

Link to comment
Share on other sites

no pacz, czary jakieś...

A tak serio to serio pytasz? Bo w zasadzie to nie wiem o co pytasz...

To chyba normalne, że jeśli w przewodach/układzie wentylacyjnym jest ciepłe powietrze to musi ono najpierw wylecieć i kanały muszą się schłodzić żeby leciało zimne.

A zimne bierze się z tego, że załącza się sprężarka klimatzacji - napędzana jest silnikiem a więc obciąża go...

Link to comment
Share on other sites

będąc na kompie mech. powiedział, że rurka od klimy powinna być zimna, u mnie nie była. klima na "0" lub "1" słychać szmer

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Panowie potrzebuje info odnośnie czujnika jakości powietrza, nie było go u mnie, dziś dolozylem bo była wtyczka ale on nie działa nie pojawia się opcja w klimatroniku, zaś w blokach pomiarowych jest, jak to aktywować czy opcom sobie poradzi proszę o pomoc 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

witam po wymianie termostatu nie słyszęy jak załącza się kompresor klimy (wcześniej było odczuwalne jak załączało klime) i coś wogóle słabo odparowuje szyby?Czy mogli coś spieprzyć z klimą przy wymianie termostatu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP