Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Springi Twardsze Ale Bez Obniżenia


pstomaszki
 Share

Recommended Posts

Panowie, czy ktoś zna firmę robiącą springi do viki B ale żeby były twardsze i nie obniżały ????

Tylko mi nie mówcie ze tak to tylko w erze !!!!!!!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

ja bym na twoim miejscu zmienil charakterystyke amortyzatora , a nie bawil sie w jakies sprezyny

Link to comment
Share on other sites

ja bym na twoim miejscu zmienil charakterystyke amortyzatora , a nie bawil sie w jakies sprezyny

taka opcja też wchodzi w grę, ale najpierw chcę zobaczyć co da się zrobić ze springami !!

Link to comment
Share on other sites

myślałem i nad tym, ale obawiam się ze są one tylko i wyłącznie obniżone a nie usztywnione.

Link to comment
Share on other sites

myślałem i nad tym, ale obawiam się ze są one tylko i wyłącznie obniżone a nie usztywnione.

Mam zawieszenie sport i musze Ci powiedziec, ze w porownaniu z vectra znajomego tylko ze on mae kola 15" to u mnie czuc ze jest twardziej. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest zdzis27

Pawel ,a dlaczego Ty jestes taki przeciwny obnizaniu ??

Wedlug mnie dobrym rozwiazaniem dla Ciebie byloby kupic sprezyny irmschera...napewno bedzie wtedy troche twardziej ,bedzie tez troche nizej ,ale nie duzo :) ,no i chyba moznaby bylo zostawic B6 :)

Link to comment
Share on other sites

Pawel ,a dlaczego Ty jestes taki przeciwny obnizaniu ??

Wedlug mnie dobrym rozwiazaniem dla Ciebie byloby kupic sprezyny irmschera...napewno bedzie wtedy troche twardziej ,bedzie tez troche nizej ,ale nie duzo :) ,no i chyba moznaby bylo zostawic B6 :)

dobrym, masz rację, ale jest parę powodów

1. moja viki podoba mi sie właśnie tak jak stoi, dla mnie jest idealnie, wiesz ze miałem różne obniżenia i nie podobało mi się

2. viki służy mi do codziennej jazdy, w trasę i po bułki za rogiem, a na warszawskich ulicach miejsce do parkowania jest na wagę złota, a krawężniki rożne.

3. jest to autko rodzinne i czasem zapakowane ludziskami i bagażami po brzegi i żadne dobijanie i obcieranie nadkoli nie wchodzi w grę.

4. na zimę mam fele 15 z et 33 i tak ma zostać bo mi się podoba i dobrze się prowadzi i tutaj obcierki też nie może być

5. doświadczenia z jazdy z obniżonymi zawiasami np: zalane warszawskie tunele i wiadukty podczas opadów, które nie służą autom z obniżonym zawiasem, już nie raz pomagałem wyciągać takie golfy, hondy, itp...

6. obniżenie punktu ciężkości nie musi wpływać na poprawę prowadzenia, np subaru, lancer, audi, wcale nie są takie niskie a mają super prowadzenie

7. wszyscy mają "tak" a ja chcę inaczej :)

Wietec robi z tego co wiem progresy w opcji 00/00.

Moze warto sprobowac?

zapytanie poszło

Link to comment
Share on other sites

sprawa rozwiązana

jest w stolicy firma zajmująca się zmianami charakterystyki sprężyn samochodowych, robią też inne rzeczy z tym związane. Ogólnie trzeba zdemontować sprężyny zawiść do nich i poddają je obróbce termicznej podczas której tworzą charakterystykę jej pracy. Koszt jaki wynegocjowałem w moim przypadku to 300 zł za komplet.

Teraz muszę znaleźć moment kiedy autko może iść na koziołki i do roboty. !!!

Link to comment
Share on other sites

ja bym zaryzykowal z innym kompletem sprezyn , swoje bym zostawil na zapas !!

ciekawe czy nie pekna po tym termicznym nagrzewaniu , jakas gwarancja ??

Link to comment
Share on other sites

ja bym zaryzykowal z innym kompletem sprezyn , swoje bym zostawil na zapas !!

ciekawe czy nie pekna po tym termicznym nagrzewaniu , jakas gwarancja ??

myślałem już o tym, ale to podraża koszta

Link to comment
Share on other sites

Guest jaczylibodzio

Ja bym sie w to nie pchal... (nauczony doswiadczeniem kumpla)...

Jednak taka zabawa oslabia material.

Marek fajne rozwiazanie podal.

Link to comment
Share on other sites

Paweł ja chciałbym tylko zauważyć że na czerwonych Irmscherach i felgach 15' z ET33 nie ma mowy o żadnym obcieraniu nawet na oponach 205. Wiem bo testowałem w moim kombi ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sprawa załatwiona :

Złamałem się i musiałem obniżyć.....:((( dobrze ze nie dużo bo -30 ale jednak zawsze :(((

W firmie która zajmuje się zmianą charakterystyki sprężyn nie dają gwarancji ze sprężyna w którymś momencie nie pęknie. Koszt zrobienia sprężyn od podstaw - wysoki, koszt kupienia zapasowych zestawów sprężyn i robienie kucia na gorąco - wysoki. Dlatego założyłem springi H&R. Zadowolony do końca nie jestem bo zrobiło się za bardzo twardo niż oczekiwałem, dlatego pewnie pojeżdżę troszkę i znów zmienię na coś innego :))))

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Sprawa załatwiona :

Złamałem się i musiałem obniżyć.....:((( dobrze ze nie dużo bo -30 ale jednak zawsze :(((

W firmie która zajmuje się zmianą charakterystyki sprężyn nie dają gwarancji ze sprężyna w którymś momencie nie pęknie. Koszt zrobienia sprężyn od podstaw - wysoki, koszt kupienia zapasowych zestawów sprężyn i robienie kucia na gorąco - wysoki. Dlatego założyłem springi H&R. Zadowolony do końca nie jestem bo zrobiło się za bardzo twardo niż oczekiwałem, dlatego pewnie pojeżdżę troszkę i znów zmienię na coś innego :))))

Witam :)))

Minęło pół roku i jestem słowny :) zmieniam springi !!!!!!!!!

Teraz zapodaje zestaw Irmschera a H&R będę sprzedawał.

Dlaczego tak jak pisałem pół roku temu :) -40 to dla mnie za nisko, ale pojeździło sie, pobawiło i zobaczymy jak będzie teraz :) szkoda będzie charakterystyki bo irmscher jest bardziej miękki, ale pójdzie w górę troszkę. A jak nie, to znów coś się wymysli np: utwardzi amorki :))))))

Link to comment
Share on other sites

Teraz zapodaje zestaw Irmschera a H&R będę sprzedawał.

a ile będziesz za nie wołał???

i jakie amorki najlepiej do nich???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP