Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Led'y - Nowy Punkt Widzienia


shaqal
 Share

Recommended Posts

Wczoraj zamontowałem kolejną ciekawą rzecz, a pomysł zrodził sie po zobaczeniu, wieczorową porą, nowego Lexusa IS, który także ma diody B)

Tak wygląda porównanie, zwykła żarówka seryjna VS. 9 led'ów:

led2iw8.jpg

To jest serce całego zamieszania:

ledyyu7.jpg

A tak wygląda wieczorem:

9e0e01cbf477bea9.jpg

Co do danych: w Signum jest potrzebna rurkowa żarówka C5W 36mm, oczywiście dwie sztuki, cena wersji 9 led to 8,49zł/sztuka :D

W sedanie tez miałem inne żarówki niz standardowe, ale były to blue vision philipsa W5W - identyczne jak światła postojowe (13,99zł w Norauto), więc jeśli ktos chce zamontować do sedana tego typu żarówki to musi szukać W5W. Nie wiem jaki jest typ w GTS'ie i kombi, więc prosilbym o dopisanie przez właścicieli ;)

Efekt jest super, nie ma porównania z tymi żóltymi, które daje fabryka, ważne że komputer nie pokazuje przepalonej żarówki, jak to czasem bywa.

Link to comment
Share on other sites

ważne że komputer nie pokazuje przepalonej żarówki, jak to czasem bywa.

Do oswietlenia rejestracji moglbys podlaczyc latarnie uliczna i nie bedzie zadnego bledu. Tam komputer nie ma swoich czujnikow.

Dla mnie to ta rejestracja moze w nocy oslepiac.

Link to comment
Share on other sites

w mojej vici takie żaróweczki z LEDami zamontowałem do oświetlenia środka,schowek, podsufitka i cała reszta ,w tych miejscach LEDy mają sens,ale to tylko moja opinia

pozdr dla posiadaczy VC :)

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie to ta rejestracja moze w nocy oslepiac.

Fotka robiona nocą rzadko oddaje prawdziwy efekt... Poza tym lepsze to, niż te żarówki o kolorze słońca, które są fabrycznie :D

w mojej vici takie żaróweczki z LEDami zamontowałem do oświetlenia środka,schowek, podsufitka i cała reszta ,w tych miejscach LEDy mają sens,ale to tylko moja opinia

Spokojnie powoli, dopiero się rozkręcam ;)

GTS ma W5W

Czyli tak samo jak w sedanie. Efekt będzie minimalnie gorszy z ledami bo 9 diod na stronę nie wejdzie, W5W mają chyba do sześciu sztuk.

Link to comment
Share on other sites

Guest Callun
a masz jakies fotki?? i jakie tam te ledy wsadzic?

W GTSie wystarczy od dołu podważyć śrubokrętem i po wyciągnięciu całej obudowy, odpiąć kabelek. Myślę, że nie ma sensu zakładania LEDów, chyba, że takich, które będą rozpraszać światło lub świecić kierunkowo pod kątem 90 st. od ich gniazda.

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że nie ma sensu zakładania LEDów, chyba, że takich, które będą rozpraszać światło lub świecić kierunkowo pod kątem 90 st. od ich gniazda.

Układ żarówki w VC jest troche kiepski, ale spróbować można.

Link to comment
Share on other sites

a masz jakies fotki?? i jakie tam te ledy wsadzic?

gotowe kupujesz ,tu nie ma problemu z takimi drobiazgami,fotke zapodam jak odzyskam aparat,żonka zabrała do polski :)

Link to comment
Share on other sites

a postojówki może ktoś ma jakieś ciekawe;p

przed założeniem angelsów miałem takie postojowe ,zielone ledy takie centymetrowe sklejone z podstawką która imituje kształt żarówki postojowej w reflektorach vb,chyba w5w,także nadająca się do podświetlenia zegarów,w tej podstawie były na gotowo oporniki

post-6110-1180908848_thumb.jpg post-6110-1180908888_thumb.jpg post-6110-1180908930_thumb.jpg

wcześniej były niebieskie ,gdzieś w domu się jeszcze poniewierają :)

Edited by moby75
Link to comment
Share on other sites

Guest Truman
centymetrowe sklejone z podstawką która imituje kształt żarówki postojowej

a ktos zakladal z was takie diodowki do migaczy tylnych ???

Link to comment
Share on other sites

Guest Callun

Dla uzupełnienia dodam jeszcze, że lampa wewnętrzna przy podsufitce też jest 2 żarówki W5W. Oczywiście dotyczy to wersji podstawowej, nie wiem jakie są w tej wersji z dodatkowymi lampkami do czytania.

Link to comment
Share on other sites

Guest Truman
Dla uzupełnienia dodam jeszcze, że lampa wewnętrzna przy podsufitce też jest 2 żarówki W5W. Oczywiście dotyczy to wersji podstawowej, nie wiem jakie są w tej wersji z dodatkowymi lampkami do czytania.

a zakladles tam moze diodowki.... te zarowki tez przygasaja jak sie to swiatelko wylacza??

Link to comment
Share on other sites

te zarowki tez przygasaja jak sie to swiatelko wylacza??

Moim zdaniem, obojętnie jakieś będą żarówki to efekt kinowy zawsze będzie ;)

Co do plusów led'ów: dłuuuga żywotność, w sedanie jedna żarówka nad rejestracje przepaliła się po dwóch latach, teraz nie ma już takiej możliwości ;)

Link to comment
Share on other sites

W schowku przednim jest żarówka rurkowa 42mm, więc można śmiało kupić wersje z dziewięcioma diodami.

Sprawdziłem bagażnk i tam po bokach są także 42mm rurkowe, więc zamawiam kolejne trzy żarówki, takie jak są nad rejestracją i będzie ciekawiej w aucie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest arthj
W schowku przednim jest żarówka rurkowa 42mm, więc można śmiało kupić wersje z dziewięcioma diodami.

Sprawdziłem bagażnk i tam po bokach są także 42mm rurkowe, więc zamawiam kolejne trzy żarówki, takie jak są nad rejestracją i będzie ciekawiej w aucie ;)

też zrobię taką przeróbke :D

Link to comment
Share on other sites

też zrobię taką przeróbke

Schowek na 100% to 42mm, ale bagażnik lepiej sprawdź, bo może być inaczej niz w Signum.

Link to comment
Share on other sites

Ehhh.....szybko wymknalem sie przed zona i kupilem do srodka 6 szt. ledow 4 (4 diody w jedym ledzie)....na szybko jeden wlozylem i dupsko - na 4 tylko 2 sie swiecily i do tego bylo ciemniej niz zwykla zarowka....ide sie zasiekac...wydalem 60 zl......

No juz sie troche uporalem:

http://img166.imageshack.us/my.php?image=photo0109cg0.jpg

Jeszcze tylne lampki i tab. rej....do schowka i bagaznika nie dostalem

Edited by kalixt
Link to comment
Share on other sites

Sa tylko w Nor Auto....np. w Piasecznie

www.norauto.pl

Potrzeba 8x w5w (srodek + tablica) i 2x c5w(42mm) - bagaznik i schowek

Edited by kalixt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP