Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Otwór Centrujący


dudi
 Share

Recommended Posts

małe pytanie:jak wiadomo przy rozstawie 4x100 otwór wynosi 56,6.mam zalożone felgi,w których otwór centrujący ma 57,1.czy taka mała róznica może powodować bicie kierownicy(tak od 110km/h)?czy dostane tak cienkie dystanse?

Link to comment
Share on other sites

To nie był chyba najlepszy pomysł kupować felgi z takim otworem centrującym (VW?) - nawet jeślikupione okazyjnie <_< . Pozostaje sprzedać i kupić oplowskie, lub dać do przetoczenia otwór centrujący i dokupić pierścienie. Co w całości zwiększy koszty. :(

Link to comment
Share on other sites

jak kupowałem felgi to miały mieć 56,6(mój błąd że nie mierzyłem). pierścienie zamówione,zobaczymy co będzie.

Link to comment
Share on other sites

Dudi a moglbys zdradzic gdzie zamowiles i jakie koszty?

Mam identyczny problem z tym samym rozmiarem (felgi VW).

Kombinowalem z blaszkami i sobie odpuscilem.

Link to comment
Share on other sites

Tez tak mysle.Chociaz roznica jest minimalna.

Dodatkowo zmienilem sruby do kol.Gniazda w felgach VW maja bardziej okragly ksztalt i orginalne sruby od Vectry nie trzymaly zbyt dobrze.

Link to comment
Share on other sites

no i lipa...

pierścienie założone a kierownica dalej bije.jedyna zmiana to taka,że nie przy 110km/h tylko przy 13o.

już nie mam pojęcia co się dzieje i co robić....

Link to comment
Share on other sites

no i lipa...

pierścienie założone a kierownica dalej bije.jedyna zmiana to taka,że nie przy 110km/h tylko przy 13o.

już nie mam pojęcia co się dzieje i co robić....

Ja bym sprawdził łączniki stabilizatora, a później kolumne kierowniczą

Edited by tbo11
Link to comment
Share on other sites

a ja bym założył na chwilę oryginalne felgi i zobaczył czy bije

założylem z zimówkami i nie bije....

Link to comment
Share on other sites

Guest zdzis27
założylem z zimówkami i nie bije....

Skoro na zimowkach nic nie bije ,tylko na letnich ,to zawiecha jest ok.

Na letnich skoro masz nowe pierscienie ,to tez powinno byc ok.

Moze poprostu opony letnie maja "bicia" ??

Link to comment
Share on other sites

Moze poprostu opony letnie maja "bicia" ??

tylko to mi już zostało do wymiany....opony na oko wyglądają o.k.

Link to comment
Share on other sites

tylko to mi już zostało do wymiany....opony na oko wyglądają o.k.

miałem podobnie... i kupiłem 2 nowe oponki na przód..... i bicie .... BRAK.

a letnie miałem po 2 sezonach 7mm bieżmika .... i kosztowały 400 za szt.... może źle składowałem?

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy nieraz w dziurę większa wjechać i opona będzie miała bicie :(

Link to comment
Share on other sites

To ja wam powiem jak jest u mnie-chodzi raczej o tyl.

Kupilem opony letnie i jezdzilem na nich przez ok 4 miesiace.

Wiedzialem ze mam z tylu tuleje plywajace do wymiany.

Przed wymiana tuleji wszystko bylo w porzadku po wymianie od predkosci ok 120km/h trzesie lekko buda i opony staly sie glosne.

Wniosek taki ze opony wyzabkowaly sie przez jazde na uszkodzonym zawieszeniu tylnym i po naprawie to dalo o sobie znac.

kierownica u mnie nie bije.Zamowilem pierscienie dla wlasnego bezpieczenstwa.

Dudi jak z montazem pierscieni? Pasowaly dobrze czy trzeba bylo uzyc jakichs sztuczek? ja bede zakladal w sobote.

PS. Dudi a moze zamien kola przod na tyl na probe i zobacz jak z biciem kierownicy.

Edited by Slawek
Link to comment
Share on other sites

To pozostaje przednie zawieszenie :(

Może tarcze masz krzywą hamulcową?

A piasty są czyste i powierzchnie dolegania felg do piasty ?

Link to comment
Share on other sites

U mnie pierscienie pomogly.Jezdzilem kilka dni z roznymi predkosciami i buda przestala drzec.Kierownica rowniez niema bicia.

Tylne kola nadal glosne ale jakos to przezyje.Wazne ze nic nie drzy.

Ale najbardziej miarodajne beda testy na rowniutkiej autostradzie-tam wyjdzie wszystko na jaw.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Czy przy felgach 15 w Vectrach B 2.0 DTI kombi po lifcie te otwory centrujące mają standardowy rozmiar? jaki to wymiar?


Aha, już wiem... 65.1 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP