Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Czy Ktos Ma Zamontowana Instalacje Esgi W Viki 1.6 16v ????


grzesio_31
 Share

Recommended Posts

A "esgi" to co? Nazwa firmy czy typ instalacji?

Bo może chodzi ci o skrót SGI - Sequential Gas Injection? Czyli typ instalacji..

A może o konkretną instalkę, np: Necam-Koltec GSI/EGI, SGI Elpigaz itd?

Podaj więcej szczegółów, przede wszystkim - jaką masz instalację??

Link to comment
Share on other sites

A "esgi" to co?

tu jest wszystko opisane:

http://esgi.pl/

Chyba nikt od nas tego nie ma. Z opisu ciekawe ale opinii użytkowników jak na lekarstwo.

Edited by zubek73
Link to comment
Share on other sites

O tej instalacji nic nie słyszałem, ale jak by mi tak założyli jak na zdjęciach na stronie pokazują to bym ich chyba zabił. Instalacje można założyć tak, że oprócz reduktora pod maską nic nie widać.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest szwarcu1

Witam!

Mam taką instalkę ale w Viki B 2.0i 16V Kombi '98.

Co do instalacji??? Hmm... Zaraz po montażu problemy przy przyśpieszaniu - szarpała sobie, przy spokojnej jeździe OK. Problem rozwiązany poprzez wymianę przepływomierza (CHECK się nie swiecił). 3 razy wymiana czujnika temperatury reduktora - przełączał się bardzo późno lub przełączał instalację na bęzynę w trakcie jazdy. Obecnie padł komputer, samchód ześwirował - kontrolka silnika, skaczące wskazówki zegarów na postoju, pompa paliwa załączona na stałe na postoju itd. Po wyciągnięciu bezpieczników komputera wszystko OK. Podobno ESGI 1 miała takie wady (jakieś zwarcia do obudowy w kompie czy coś). We wtorek jestem umówiony na wymianę komputera na ESGI 2 (komputer, okablowanie, czujnik ciśnienia i coś tam jeszcze zostana zmienione). Koleś powiedział że ta ESGI 2 to to samo co STAG 300. Zobaczymy - jeszcze rok gwarancji zostało;-) Jak nie to dopłata 400zł i zmiana na BRC SEQUENT 24.

Ogólnie radzę odżałować parę zł więcej i założyć od razu BRC. Dodatkowo powiem, że zakład w którym montowałem instalację wycofał się z ich montażu, ponieważ 90% samochodów wróciło na serwis- czytaj wymianę instalacji (w tym moja Viki:-)

A jeszcze spalanie - przy normalnej jeździe 10ltr/100km w cyklu mieszanym. Nigdy nie przekroczyła 13:-)

Mam nadzieję że choć trochę pomogłem. Szerokości!

Pozdrawiam

Edited by szwarcu1
Link to comment
Share on other sites

Znajomy gazownik nawet nie chce słyszeć o tych instalacjach. Podobno niesamowicie awaryjna. Faktycznie ESGI to to samo co STAG 300, ale w gorszej jakości wykonania.

Link to comment
Share on other sites

Guest szwarcu1

Witam ponownie!

Więc tak. Dzisiaj tj. 09.10.2007 zotała zmieniona instalka z ESGI 1 na ESGI 2. Zasadniczo dużo się nie różni. Doszedł dodatkowy czujnik temperatury gazu przed wtryskiwaczami i MAP Sensor. Po montażu samochodzik śmiga całkiem nieźle. Firma poczuła się i na zamontowane podzespoły udzieliła nowej 24 miesięcznej gwarancji. Pojeździmy zobaczymy :D

Pozdrawiam "szwarcu1"

Edited by szwarcu1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ja mam od niedawna esgi w audi a4 1.6 i mam problem z obrotami silnika na luzie dodje sobie i ujmuje reszta jest ok. Czy ktoś może wie od czego to może być?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

sorki za odkop ale z nudów w pracy znalazłem temat. Mam ta instalacje ESGI-2 w 1.6 16v i dziś mija 30tys km jak ja mam. Nigdy nie mialem problemów z ta instalacja, auto zawsze odpala, nie szarpie, "trawi" wszystko, nie mialem problemów z przełączaniem i odpukac niech bedzie tak dalej. Dodam ze szwagier mial dłuzej ta instalacje w audi 1.8 a4 b5 i rowniez byl bardzo zadowolony, byc moze instalacja ta zostala poprawiona bo czytam komentarze na temat tej instalacji i jestem w szoku, a moja praktyka pokazuje co innego

Link to comment
Share on other sites

esgi2 nie oznacza że masz taka instalacje tylko sterownik (komputer) do gazu . podstawa to dobry reduktor i wtryskiwacze

dokładnie. esgi to tylko puszka reszta to 80% sukcesu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Guest Sniadyy

Hey Chłopaki,

To ja tylko dodam ze kupiłem autko na tej instalacji, i po dwóch latach jedyne co musiałem wymienić to filtr i oczywiście regularnie regulować.
Mam Viki B z 99 1.8 16v, HatchBack i pali mi na trasie 9L, jak doładuje całe auto alkoholikami na wypad to spali może 11l.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mam podobnie jak przedmówca, Viki B z 99r 1.8 16V Hatchback. Auto kupiłem z instalacja esgi. Zrobiłem jakies 20 tys km. wg papierow ostatni przeglad gazu był 60 tys km wcześniej. Jutro jadę na przegląd i regulację,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP