Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Boost Controller I Blow Off...


Guest Kukis
 Share

Recommended Posts

Guest Kukis

Witam :) Mam pytanie w jaki sposób najszybciej można podnieść moc w samochodzie - mam Viki B 1.7 TDI no i chciałbym żeby miała troszkę więcej KUCY =D Tylko nie wiem od czego zacząć??? Zastanawiałem się nad założeniem stożka, strumienicy i tłumika końcowego typu MUGEN... Czy coś to da ;)??? Nie mam narazie zbyt wielki funduszy na te przedsięwzięcie... Myślałem o ChipTuningu ale chyba najpierw mechanicznie coś nie coś a później ewentualnie elektornicznie :) Proszę o pomoc :huh:

Edited by Kukis
Link to comment
Share on other sites

stozek w dieslu ? ;] najpierw troche poczytaj zanim wezmiesz sie za niszczenie silnika

strumiennica - po co? zebys nie przeszedl przegladow? jezeli nie bedzie to profesjonalnie zrobione mocy to napewno nie doda, a profesjonalnie= niestety drogo

tlumik ala mugen - widze ze ulegles chwyta marketingowym z allegro :) tlumik koncowy sam nie daje nic, poza dzwiekiem, jesli chcesz aby tlumik cos dal to trzeba go zrobic od kolektora wydechowego do samego konca, profesjonalnie wymierzony i na dobrze dobranych komponentach

chip w 1.7tdi, watpie czy gdziekolwiek zrobia cos takiego

najlepszym wyjsciem jest niestety sprzedac autko i kupic mocniejsze bo ten silnik ze sportem i szybka jazda nie ma nic wspolnego

Link to comment
Share on other sites

Guest Kukis

No właśnie dlatego pytam co i jak :) czemu stożek ma mi zniszczyć silnik ??? No a strumienica w obudowie katalizatora??? Ja tu nie mowie zeby to byl jakis demon predkosci :P Tylko chciałbym zeby troche szybciej sie zbierał :D Bo jak na ten silnik to nie jest az tak zle z tym samochodem :P

A ma ktoś jakiś pomysł żeby trochę podnieść moc mojego silniczka ;)??? PROSZĘ O POMOC :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest czlowiek

Diesel to diesel, chciałeś zwinności i mocy trzeba było sie decydować odrazu na benzynę,

z 1,7 td nic nie zrobić, oszczędne auto dla spokojnych ludzi za kierownica, a nie dla "demonów śmierci" :D

A co do stożka, strumienicy i mugena to nie bardzo, jakby to było 2.0 w benzynie to można by było stożek wsadzić ale dobrze zrobiony a to tez koszt ~500 zł. Nic nie ładuj w te TD.

Link to comment
Share on other sites

na forum VU ktos pisal

chyba Rav

ze do 100 kucy spokojnie bez przerobek mozna zrobic

mi gdzies mignal 130 konny 1,7 TD na wyspie

ale tam juz sporo kasy poszlo

Link to comment
Share on other sites

... chip tuning ;) (zyskasz ok. 26PS, 50Nm) ... w niemczech cena ok. 350 euro

ps. ewentualnie skontaktuj się z firmą która przeprowadziła "chipowanie" w autku kokos-a.

... Ten temat: http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=31366

Edited by matrox_305
Link to comment
Share on other sites

Guest Kukis

Czyli zostaje mi tylko chip tuning :(??? Naprawde nie da nic kombinowanie z ukladem wydechowym??? i co z tym stożkiem???? one naprawde źle wpływają na diesle?

Link to comment
Share on other sites

w 1,7 chip ???

powodzenia

do 2,0 ok

ale nie do 1,7 tam jest inna technika ;)

wejdz na VU i poszperaj

ja za Ciebie tego nie zrobie

Link to comment
Share on other sites

Guest Kukis

Spox :D Poszperam tam ;) No to jest silnik ISUZU... Ale z tego co pytałem w Gdańsku w jednej z firm co zajmuje sie chip tuningem to powiedzieli ze z tego silnika po chipowaniu ok 100 kucy idzie wyciagnac tylko ze zaspiewali sobie 1500 zł :/

Link to comment
Share on other sites

a nie wiece jak najlepiej podnieść moc w V6? nie musi być super tanio :)

hehehehe

walki od 3 litrowki

to na poczatek

albo swap na 3.0

Jaka metoda Rava :P??? Na czym ona polega :D?

wejdz na forum vectra unlimited

i jego zapytaj

albo poszukaj na forum

Link to comment
Share on other sites

Guest Kukis

Witam ;) Otóż wpadłem na pomysł żeby do swojej Viki założyć Manual Boost Controller i jeszcze Blow Off'a... Czy dużo przybędzie mocy ??? Jaki do jakiej wartości mogę podnieść ciśnienie doładowania, aby to było bezpieczne dla silnika i dla mnie :P - silnik 1.7 TD ISUZU. Wie ktoś jaką w standardzie ma wartość doładowania??? Proszę o rady i pomoc ;)

Kukis

_____________________

Edit by zubek73:

A ja wpadłem na pomysł, żebyś tuningował swoją V w jednym temacie a nie zakładał nowy

Łączę tematy

Edited by zubek73
Link to comment
Share on other sites

Hapko zapodaj mi na maila jak mozesz ta instrukcje ;) Ostatnio jakas dostalem od Rav'a z VU ale wg mnie to sciema...

nie wiem czy wiesz

ale Rav sporo juz zrobil w zyciu w temacie

od wsadzenia 2,5 do astry

po 3 litry z i30 do swojej viki B i500

pracuje w oplu od kilku lat

i swoje wie ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Hapko zapodaj mi na maila jak mozesz ta instrukcje ;) Ostatnio jakas dostalem od Rav'a z VU ale wg mnie to sciema...

to wsadz stozek i tlumik a'la mungen z allegro. wiecej Ci da (przynajmniej na dicho pod remiza)...

Link to comment
Share on other sites

Guest Kukis

Nie mowie ze Rav sie nie zna ale ten poradnik to chyba nie byl przez niego pisany.... Oj nie mowie ze to wiecej da ;] a Ty co Spike myslisz ze z Warszawki jestes to zaraz kozak taaa???? Ale gadalem poprostu z kolesiem i mowil ze cisnienie 1 bar w takim sillniku to raczej nie bardzo ;/ bo by sie przynajmniej tloki popalily wiec nie wiem.... a po drugie nie wiem jak mam sobie podkrecic moc doladowania za pomoca samego blow off'a :/

Edited by Kukis
Link to comment
Share on other sites

Guest MrSpike
Oj nie mowie ze to wiecej da ;] i co myslisz ze z Warszawki jestes to zaraz kozak taaa????

kompleksy jakies mamy kolego? imo nie wazne skad jest czlowiek, wazne czy madry czy glupi...

Ale gadalem poprostu z kolesiem i mowil ze cisnienie 1 bar w takim sillniku to raczej nie bardzo ;/ bo by sie przynajmniej tloki popalily wiec nie wiem.... a po drugie nie wiem jak mam sobie podkrecic moc doladowania za pomoca samego blow off'a :/

napisal Gawlak kto to jest Rav, co zrobil z oplami, co umie. ale skoro wg Twojego "kolesia" sie nie zna to zapytaj sie "kolesia" co masz zrobic. tutaj dostales juz odpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kukis

Nie ja nie mam zadnych kompleksow moze Ty masz :D Przecież nie mówie, że Rav sie nie zna... Wiem że duzo robił z oplami ale to nie był chyba poradnik pisany przez niego... ale z Toba to sie chyba nie da pogadac, wole sie jego zapytac

Link to comment
Share on other sites

Proponuję zająć się techniką/tuningiem a nie docinkami bo temat wyląduje w koszu z powodu zerowej wartości technicznej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP