Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wałki Od X30xe Do 2,5


Guest lejak
 Share

Recommended Posts

Chciałbym załozyc wałki od omegi x30xe do VB x25xe 99r. Czy wystarczy zmienic tylko ssące czy też wydechowe (zbych co pisał kiedys ze po lifcie jest coś inaczej,ale to dotyczyło irmschera) Jakie częsci trzeba mieć jeszcze oprócz wałków? Przy zmianie wałków irmschera polepsza sie góra, ale kosztem dołu, jak wyglada ta sprawa przy wałkach od 3-litrówki?

Link to comment
Share on other sites

w przedliftowej ssace jak najbardziej

w poliftowej mozna i wydechowe

co daje :?:

po dopracowaniu kompa jakies 200 koni

i lepsza gora

walki irmika w I500- to wlasnie walki od 3 litrowki ;)

Link to comment
Share on other sites

Można czy trzeba wymienić wydechowe w vb po lifcie? Skoro cos sie różni w vectrze przed i po lifcie to może i wałki od 3-litrówki są rózne w różnych latach? Znalazłem wykres po takiej modyfikacji bez strojenia tyle ze w omedzę http://forum.omegaklub.eu/index.php?showto...sc&start=30

ja wymienialem tez tylko ssace. Niektorzy w UK tez wymieniali wydechowe i nie bylo problemu ( wtedy jest lepszy moment o ile pamietam a moc troche spada )

ZBYCH 1 z Twojego postu wnioskuje ze u siebie w vectrze wymieniales walki z x25xe na x30xe i przybylo Ci troche konikow?

pewnie podobnie ( pisze pewnie bo mam automat i moc byla mierzona na kolach ) ok. 160 KM, co daje ok.200 na silniku. Ale ja mam pare innych rzeczy zrobionych dlatego 200.

Normalnie przyrasta od 8 - 15 KM po walkach od x30xe

Link to comment
Share on other sites

w przedliftowej ssace jak najbardziej

w poliftowej mozna i wydechowe

co daje :?:

po dopracowaniu kompa jakies 200 koni

i lepsza gora

walki irmika w I500- to wlasnie walki od 3 litrowki ;)

Na tej stronie jest tabelka,nie wiem jak ja wstawić i nie wyglada na to zeby wałki od 3-litrówki były to te o irmschera

http://forum.calibra-team.pl/viewtopic.php...highlight=x25xe

ja wymienialem tez tylko ssace. Niektorzy w UK tez wymieniali wydechowe i nie bylo problemu ( wtedy jest lepszy moment o ile pamietam a moc troche spada )

No tak tylko mój jest po lifcie i juz sam nie wiem czy wymieniac 4 czy 2 (pisałes kiedys ze po lifcie i500 różni sie 4 wałkami a do 98r 2 ssącymi) Co bys zrobił na moim miejscu?

'MSD' recommended setup:

Change for 'G' blue inlet cams and change for 'E' white exhaust cams

Claimed to add approx 15 bhp

ze strony http://www.v6calibra.com/tuning/v6_calibra_tuning.htm .Tyle ze to jest w calibrze c25xe

Edited by lejak
Link to comment
Share on other sites

ja mam wlasnie ssace zamienione na G ( blue ) a wydechowe E ( standard ).

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=7977

Jak nie wierzysz ze walki od i500 to te od 3.0 V6 to zajrzyj do katalogu opla i zobaczysz ze to te same numery.

poszukaj tez info na ( jest napewno )

www.mv6.de

oraz www.vvoc.com

tematy byly przerabiane milion razy ( ja z glowy nie pamietam ale wg. mnie powinnies wymienic 4 )

Link to comment
Share on other sites

Jak nie wierzysz ze walki od i500 to te od 3.0 V6 to zajrzyj do katalogu opla i zobaczysz ze to te same numery.

-> jesli jest, tak jak mowisz, to tabelka, ktora zamiescilem ponizej zawiera bledy?

nockenwellen0ff.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja mam wlasnie ssace zamienione na G ( blue ) a wydechowe E ( standard ).

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=7977

Jak nie wierzysz ze walki od i500 to te od 3.0 V6 to zajrzyj do katalogu opla i zobaczysz ze to te same numery.

poszukaj tez info na ( jest napewno )

www.mv6.de

oraz www.vvoc.com

tematy byly przerabiane milion razy ( ja z glowy nie pamietam ale wg. mnie powinnies wymienic 4 )

Dzieki za pomoc, masz moze link do katalogu opla? Wałki w x30xe były takie same we wszyskich rocznikach? Mam juz upatrzone uzywki i gosciu mówi ze ma z dwóch silników starszego i nowszego ,jego zdaniem są takie same. Czy wałki sie zuzywaja na tyle ze moga sie nie nadawać?

Edited by lejak
Link to comment
Share on other sites

-> jesli jest, tak jak mowisz, to tabelka, ktora zamiescilem ponizej zawiera bledy?

nockenwellen0ff.jpg

tabelka jest mi znana, zreszta z mv6.de

na tej samej stronie znajdziesz tez informacje o nr. walkow z katalogu opla i wyjdzie ze x30xe i x25xei maja te same.

Link to comment
Share on other sites

Pytałem u Mądrego o nowe wałki 2000 za szt czyli zostaja tylko uzywki. Po włożeniu wałków myślałem o strojeniu w Unitronicu w Andzeja Poniedziałka. Co myslicie o tej firmie?Miał ktos jakieś doświadczenia z nimi?

Edited by lejak
Link to comment
Share on other sites

Panowie a powiedzcie mi bo v6 to od 1,5 miechadopiero mam.

jak wyglada ta sprawa zwałkami w c25xe i gdzie mógłbym w warszawie to zrobić mając wałki ktore trzeba by byłlo kminić tak jak mówicie z jakiejs rozbiórki

Link to comment
Share on other sites

Panowie a powiedzcie mi bo v6 to od 1,5 miechadopiero mam.

jak wyglada ta sprawa zwałkami w c25xe i gdzie mógłbym w warszawie to zrobić mając wałki ktore trzeba by byłlo kminić tak jak mówicie z jakiejs rozbiórki

W c25xe trzeba wymienic ssące Gxx od omegi x30xe a wydechowe mozna zostawić lub (zalecane) wymienic od x25xe z oznaczeniem Exx. Jak będę wymieniał 4 sztuki to zostaną mi wydechowe,mogę sprzedać jak chcesz to daj znac na PW.

Wałki wymieni ci każdy mechanik.

Edited by lejak
Link to comment
Share on other sites

W c25xe trzeba wymienic ssące Gxx od omegi x30xe a wydechowe mozna zostawić lub (zalecane) wymienic od x25xe z oznaczeniem Exx. Jak będę wymieniał 4 sztuki to zostaną mi wydechowe,mogę sprzedać jak chcesz to daj znac na PW.

Wałki wymieni ci każdy mechanik.

1. co oznacza to gxx i exx o czym piszesz w zacytowanym przeze mnie poście ?

2. mam calą głowice a wałki z niej moge osobno zakupić po 200zeta sztuka czy cena jest odpowiednia? wiec wydechowe mógłbyś wziąść lejak a ja bym twoje wzioł. tylko jesli to sa jakieś oznaczenia tych wałków to gdzie one są.

3. z przelożeniem to niebedzie problemu ( Zbych 1 mamy wspólnych znajomych mechaników) ale co ze strojeniem i na czym polega gdzie to zrobic i jakie koszta?

Edited by seba124
Link to comment
Share on other sites

1. co oznacza to gxx i exx o czym piszesz w zacytowanym przeze mnie poście ?

2. mam calą głowice a wałki z niej moge osobno zakupić po 200zeta sztuka czy cena jest odpowiednia? wiec wydechowe mógłbyś wziąść lejak a ja bym twoje wzioł. tylko jesli to sa jakieś oznaczenia tych wałków to gdzie one są.

3. z przelożeniem to niebedzie problemu ( Zbych 1 mamy wspólnych znajomych mechaników) ale co ze strojeniem i na czym polega gdzie to zrobic i jakie koszta?

jakbyś zadał sobie trochę trudu w przeczytaniu mojego posta od początku z linkami to bys się dowiedział ale...

1 G76 i A56 to przykładowe oznaczenia wałkow G ssące A wydechowe w 3-litrówce(wazne są tylko literki)

2. 4 uzywane wałki zaleznie jak trafisz ok 400 zł

3.strojenie=chiptuning; bo wałki,rozrząd ustawiasz normalnie jak seryjny, nie musisz chipować ale efekt będzie mniejszy

Link to comment
Share on other sites

fakt moglem troche poczytac .

a kiedy ty lejak planujesz to robic bo wałki wydechowe juz jakby co masz (te ktore ja bym wzioł i zamieniał z toba)

ile strojenie może kosztowac i gdzie najlepiej byłoby to zrobić najlepiej w obrebie woj mazowieckiego

cos dla ciebie:

http://moto.allegro.pl/item167737284_walek...ga_3_0_mv6.html

Edited by seba124
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP