Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
kulca

Wymiana Uszczelki Pod Glowica Vectra V6

9 posts in this topic

witam

ostatnio zauwazylem wycieki oleju na bloku, prawdopodobnie wina lezy po stronie uszczelki pod glowica

napiszcie mi jakie uszczelki musze kupic przy okazji wymiany tej pod glowica, na co zwracac uwage mechanikowi podczas tej pracy? ile taka robota powinna kosztowac?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Na pewno dodatkowo uszczelki pokryw zaworów. Ja na twoim miejscu pokusiłbym się dodatkowo o wymianę uszczelniaczy zaworowych i ewentualnie o dotarcie na nowo zaworów.

Szukaj mechanika który ma anielską cierpliwość a najlepiej takiego który już robił podobne silniki. V6 w vektrze to wielkie wyzwanie dla mechaników bo jest tam niesamowicie ciasno.

Co do cen to ci nie pomoge bo zawsze robie wszelkie naprawy we własnym zakresie

Edited by jabolkg
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyciek oleju spod głowicy ? pierwsze słysze... :/

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdż dokładnie skąd jest wyciek.W którym miejscu silnika widać ten wyciek.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W V6 zdarza się... wady umieszczenia głowic pod kątem...

Ale nie o to było pytanie...

Jak już będzie porozbierane tyle samochodu... to zwróć uwagę na dośc sporo rzeczy...

Poczynając od przewodów WN, świec, uszczelek pod kołnierzem kolektora ssącego (90501652, 90501653), jak już ktoś powiedział to uszczelki pod deklami zaworowymi + dodatkowo ornigi (16szt), uszczelnienie chłodniczki oleju, termostat, jak nic się nie dzieje z zaworami (branie oleju) to ja bym nie ruszał zaworów - decyzja nalezy do Ciebie... pewnie rozrząd zrobisz przy okazji, uszczelniacze wałków rozrządu... i chyba tyle przychodzi mi narazie na myśl...

Możesz jeszcze zobaczyć jak wyglądają gumy na kolektorze dolotowym...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

co do tego czy to spod glowicy to nie jestem pewny bo bez rozebrania od gory nic nie widac, olej cieknie po bloku tak 15cm od srodka samochodu, nie widac dokladnie skad, i mam jeszcze jeden wyciek spod obudowy filtra oleju, tam jest jakis oring? wie ktos jaki?

dodano:

jednak stalo sie to co podejrzewalem, po wyjecieu kolektora wylal sie z niego olej, jak to mechanik stwierdzil: "mozna sprawdzac stan oleju w kolektorze dolotowym"

wyciek spod glowicy, autko zostalo, mam nadzieje ze na tym pozostanie i nic wiecej nie wyjdzie

Edited by kulca
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

na co jeszcze zwrocic uwage? czy wystarczy wymienic pasek rorzadu? (calosc wymienialem 15kkm temu)

mechanik ma obejrzec chlodniczke oleju przy okazji, po ile teraz mozna je zakupic w razie czego?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cena chlodniczki oleju raczej nie spadla

najmniej 500 musisz przygotowac

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

mechanik powiedzial ze kosztuje 720 zlociszy, a termostat wymienic profilaktycznie?

dodano

i po sprawie

uszczelki byly juz mocno wydmuchane, wymienilem obie plus planowanie i sprawdzenie szczelnosci glowicy, wymiana pozostalych uszczelek, nowy pasek rozrzadu i nowa chlodniczka oleju (profilaktycznie, moja sprawdzali na szczelnosc i byla OK)

mam nadzieje ze znowu zrobie troche kkm

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by kulca
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.