Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Trzęsie Budą W Diselku....


bukowa479
 Share

Recommended Posts

Witam!

Mam Vectre 2,0 DTX 16 V diesel i w czasie wolnych obrotów trzęsie mi deską rozdzielczą :evil: ( wogóle strasznie trzęsie całą budą ). Na wysokich obrotach jest już ok. :oops: Co to moze być ??

Poduszki pod silnikiem czy co ??

Poradzcie ... :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

a jak z przyśpieszaniem wolniej się rozkręca?

czy słychać jakieś stuki na jałowym biegu przy niższych obrotach?

Link to comment
Share on other sites

Najprawdopodobniej drążek reakcyjny silnika.

poczekajmy na odpowiedz kolegi, ale na 98 % drążek reakcyjny

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jaki jest dokładnie koszt tego drążka do diesla (jest trochę droższy niż do benzyny), do benzyny kosztuje ok 40 PLN

Link to comment
Share on other sites

Najpierw sprawdz ten drązek reakcyjny ( inaczej zwany guma łącznika silnika) może być peknięta guma i dlatego tak rzuca. Potem zostaje guma od silnika

Link to comment
Share on other sites

Witam!  

Mam Vectre 2,0 DTX 16 V diesel i w czasie wolnych obrotów trzęsie mi deską rozdzielczą  ( wogóle strasznie trzęsie całą budą ). Na wysokich obrotach jest już ok.  Co to moze być ??  

Poduszki pod silnikiem czy co ??  

Poradzcie ...     :mad:

opisz to dokladniej

Link to comment
Share on other sites

sprawdz;

http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/vb_d..._reakcyjny.html tak to wygląda w benzyniakach u ciebie w tym samym miejsc jest coś innego. Podpora silnika wysokoprężnego tłumiąca drgania lewa bądz prawa (tuż przez śrubą amortyzatora) przód samochodu

samemu trudno sprawdzić, która to guma walneła.

Kanał potrzebny i drugi kierowca za kierownicą!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Amortyzatorami dla silnika są właśnie poduszki.Mechanik powiedział ze RACZEJ OK ;)

Raczej zmien mechanika na próbe.

Pozatym to nie ten dział :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kropek_

Z tego co mi wiadomo to są conajmniej 3 i do tanich częście nie można ich zaliczyć niestety, a problem ma podobny na niskich obrotach konsola mi drga co czasami denerwuje niestety.

Link to comment
Share on other sites

linki od gazu kolego nie podciągniesz bo gaz sterowany jest elektronicznie

trzebaby delikatnie podregulowac wolne obroty na pompie.

albo po prostu dokręcić każdą śrubke w desce rozdzielczej

Link to comment
Share on other sites

Guest Kropek_

Jeśli mówimy o podkręcaniu wolnych obrotów to konkretnie powinny się one znajdować w przedziale 750-850 tak ?? Czy taki zabieg (podkręcenie obrotów na siłę) nie powoduje kłopotów w przypadku kiedy silnik jest zimny (wtedy najbardziej trzęsie). Pisząc kłopotów mam na myśli szybszej pracy na jeszcze nie nasmarowanych elementach. Może Ja troszke przeginam ??

Link to comment
Share on other sites

podkręcenie obrotów na siłę

A jak masz zamiar je podkrecic??

U mnie lekko drga buda miedzy 1800 a 2200 i tez nie wiem dlaczego :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP