Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

PROFESJONALNY Chip tuning VB 20DTH 101KM


Guest OchMan
 Share

Recommended Posts

Jak w temaqcie. Ostatnio troche jezdze o te 101KM to przy wyprzedzaniu nieraz malo i musze tasowac biegami ;/ a DTH chyba ma jakis zapas mocy i chcialbym ja uwolnic ;) ale nie na wariackich papierach zeby mi zaczal silnik padac po nieprofesjonalnych przerobkach tylko chce jechac do profesjonalisty najlepiej opcja z pomiarami na hamowni i to wszystko jeszcze za jakas rozsadna kwote jakby bylo to super by bylo ;)

Link to comment
Share on other sites

zarowno kolega Kokos jak i ja mozemy polecic CHIPTUNING w Poznaniu, obaj tam robilismy i jak dotad wszystko jest Ok,

powiem Kokosowi zeby w tym watku napisal dane, bo dzieki niemu jest znizka dla klubowiczy (a temat bedzie mozna podkleic)

ostatnio chipowalem tam swojego Y20DTH przez OBD i jestem zadowolony,

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest Rafał78

Bullet ja w Wawie obdzwoniłem 3 firmy tuningowe profesjonalne tzw hamownia z wydrukiem przed i po i w każdym chcieli za przyrost mocy około 25 km i wzrost Nm o około 25-30% od 1400zł do 1550zł. Ponieważ jestem bardzo tym zainteresowany napisz ile płaciłeś i jaki przyrost mocy otrzymałeś

Link to comment
Share on other sites

zarowno kolega Kokos jak i ja mozemy polecic CHIPTUNING w Poznaniu, obaj tam robilismy i jak dotad wszystko jest Ok,

powiem Kokosowi zeby w tym watku napisal dane, bo dzieki niemu jest znizka dla klubowiczy (a temat bedzie mozna podkleic)

ostatnio chipowalem tam swojego Y20DTH przez OBD i jestem zadowolony,

pozdro

Dziekuje za cenne info iczekam na odpowiedz Kokosa ;)

Dobrze ze przez ODB2 mozna to zrobc, ze nie trzeba rwac procka z plyty sterownika

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]

OchMan ja robiłem u Mastersa i jestem bardzo zadowolony. http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_poznan.htm  ma tez oddział w Poznaniu.

Pozdrawiam

Dziekuje za informacje. Skontaktuje sie z nimi i zapytam o szczegoly

Link to comment
Share on other sites

Guest romualdos

Witam!!!

Posiadam autko z silnikiem diesla Y20DTH i tez myśle o chiptuningu, jednak nie chce zakładac chipa bo podobno to nie niepewne, chce zwiekszyc moc przez zgranie i modyfikacje oprogramowania sterującego praca silnika. Po rozmowach telefonicznych z mechanikami oni polecają modyfikacje programu niz zakładanie chipa. W obrebie mojego miejsca zamieszkania moge polecic dwóch i podam ich strony, ceny to 800zł i 1300zł

http://www.alltuning.pl/strona.html

http://swiatek-tuning.com.pl/elektronika.htm

Do chipowania przystąpie po świetach, z wiadomych wzgledów! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
nie chce zakładac chipa bo podobno to nie niepewne,
A co rozumiesz przez pojecie "zakladanie chipa"??? Czy w X czy w YDTH zwiekszanie mocy silnika i tak ma nazwe ogolna chiptuning. Roznica jest taka ze w X przez wylutowanie i zmiane oprogramowania sterownika, a w Y sama zmiana softu bez wylutowywania. Miedzy tymi modyfikacjami auta roznicy w osiagnietej mocy nie ma. Pomijajac ze Y na starcie ma ok 25Nm wiecej :)

Chyba ze masz na mysli BOX, to wtedy co innego.

Edited by Jericho
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP