Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

POMOCY ??? Blad 0335 ???


Guest Arm
 Share

Recommended Posts

Witam ... wlasnie jestem po diagnozie mojej kochanej VB 2.5 V6 automat. Wyskoczyl mi blad numer 0335 czyli "Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A" " ...

Moze wie ktos o co w tym chodzi i co powinienem zrobic bo przyznam ze zaczynam sie martwic :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzieki za taka podpowiedz ...ale jesli sam ja przeczytasz to mysle ze sam do niczego nie dojdziesz bo - sa posty ktore mowia ze to blad ktory wystepuje ot tak sobie w V6 jeszcze inne ze to jest blad i czujnik jest do wymiany .. ja sam osobiscie nie wiem - jak dla mnie blad to blad i chyba zle jesli cos takiego sie pojawia.

Link to comment
Share on other sites

Kolego pojawiający się ten błąd przy jedynie włączonym zapłonie będzie się pojawiał w Motronicu. Proponuję sprawdzenie błędów na uruchomionym silniku, wtedy zapewne go nie będzie. W dokładniejszym tłumaczeniu tego błędu pojawia się on jako brak syganlu z czujnika, a jaki może być sygnał skoro wał stoi w miejscu a silnik nie pracuje? Także wogóle się tym nie przejmuj chyba, ze auto wogóle nie jeździ i pracuje cały czas w trybie awaryjnym...

Link to comment
Share on other sites

Ja też miałem taki problem w mojej V6 ale podczas wymiany rozrządu powiedziałem mechaniorowi żeby przeglądnął wtyczki do czujnika wyczyścił i zaizolował jeszcze raz no i już 2 miesiące błąd sie nie wyświetla.

Link to comment
Share on other sites

Dokladnie na wlaczonym zaplonie (tylko) ten blad wskauje. Czyli jesli auto ma moc i nic sie nie dzieje, moge tym bledem wogole nie zawracac sobie glowy?

Link to comment
Share on other sites

Kolego pojawiający się ten błąd przy jedynie włączonym zapłonie będzie się pojawiał w Motronicu. Proponuję sprawdzenie błędów na uruchomionym silniku, wtedy zapewne go nie będzie. W dokładniejszym tłumaczeniu tego błędu pojawia się on jako brak syganlu z czujnika, a jaki może być sygnał skoro wał stoi w miejscu a silnik nie pracuje? Także wogóle się tym nie przejmuj chyba, ze auto wogóle nie jeździ i pracuje cały czas w trybie awaryjnym...

potwierdzam, i nie ma zanczenie czy jest to VA czy VB układ motronica tak ma.

wiec nie ma sie czym przejmować tylko jeździc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Sorki ze odkopuje, ale mam problem z błędem 0335 czyli czujnikiem wału korbowego.

Chcialem was zapytać czy to będzie napewno ten czujnik, objawy są takie że błąd czeck engine wyskakuje gdy pokonuje spore odległości w trasie nad morze wyskoczył 4 razy błąd, i gdy zapala się kontrolka wskazówka obrotów zaczyna szaleć góra dól, silnik szarpie, że nie da się jechać.

Trzeba zgasić silnik, i po ponownym odpaleniu kontrolki check engine juz nie ma.Nie świeci się i nie odcina zapłonu przy 4.5 tak jakby nie był w trybie serwisowym.

I tak jedzie się do następnego wyskoczenia tego błedu.Podczas sprawdzania błedów przez styk pinów wyskakuje wlasnie 0335 i po tym jakby to sprawdzanie kontrolki check się przycinało, obroty lekko skaczą. Cały błąd tylko wyskakuje własnie ten 0335.

Silnik odpala beż zadnego problemu, dodam że pół roku temu wymieniałem już czujnik wałka rozrządu, używkę.

Sprawdzę za chwilke czy kabel nie jest naderwany przy czujniku, oraz sprawdzę styki wtyczki.

Czy jeśli będzie wszystko wyglądało na sprawne, to co dalej robić ? czy to nadal może być ten czujnik pomimo że nie widać uszkoden na kablu ?

Sprawdzałem kabel jak i styki nie są naderwane ? czy sam czujnik może być walniety ?

Silnik X18XE

===

Muszę edytować bo zaczeły się problemy z odpalaniem, silnik trzeba chwilę kręcić zanim zapali.

I czuć tak jakby nierównomierną moc silnika, chwile jest mułowaty by za chwile dostać kopa.

Czyli to będzie na 100% czujnik wału korbowego? tylko ten błąd mi wywala.

Edited by Enjama
Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj bylem u znajomego elektryka wykasowac blad poduszki ze swoim Opelkiem i po podlaczeniu do kompa rowniez wywalalo ten blad ( czujnik walu korbowego) i powiedzial mi ze na 100% tak ma byc na zaplonie ten blad zawsze bedzie wywalalo a jak ten czujnik bedzie uszkodzony to poznam po tym ze auto bedzie odpalalo dopiero po 8-10 sekundach i bedzie troche kulalo wiec raczej na 100% musisz sie rozejrzec za drugm czujnikiem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Koledzy moze powiecie czm jest spowodowane to,ze podlaczajac sie Scannerem znalazlem bledy typu 84,85,86,94?

w module silnika?? czy w jakimś innym? Bo wygląda mi to na błędy mida...

Edited by gwilku
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli to był mid to poniżej masz rozpiskę. U mnie również co jakiś czas pojawiają mi się tego typu błędy, ale co jest tego przyczyną to nie mam pojęcia :dash: Opsiy błędów również nic nie mówią, bynajmniej dla mnie.

00084 Za wysokie wejście szyna zbiorcza SDA

00085 Za wysokie wejście szyna zbiorcza SCL

00086 Za wysokie wejście szyna zbiorcza MRQ

00094 Błąd parzystości szyny zbiorczej

Edited by gwilku
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP