Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Angelsy


Tomii
 Share

Recommended Posts

Witam !!

Wiem,że temat wałkowany milion razy :cry:

ale mam takie mieszane uczucia jak chodzi o ich trwałośc,bo jedni piszą,że te lampy to total szmelc jedni,że bardzo fajne i już zgłupiałem :mrgreen:

Użytkownicy prosze o pożądną ocene,bo mam na nie chrapke,chodzi o black angel :roll:

Pozdrawiam !

Link to comment
Share on other sites

poczytaj na forum hond, dla nich te lampy dostepne sa od lat, a vectrach lampy tego typy to nowosc. Oni uwazaja to za szmelc, wg. nich roszczelniaja sie, paruja, szybki matowieja i wygladaja po parunastu miesiacach beznadziejnie.

W tej sytuacji chyba posluchalbym bardziej 'doswiadczonych' pod tym wzgledem posiadaczy hond :) Oczywiscie wszystko zalezy od producenta i jakosci wykonania oraz rzecz jasna od egzemplarzu, ale sam bym ich nie zalozyl - za bardzo bym pozniej zalowal jakby sie zniszczyly :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
hmm.... ja kupiłem FK Automotive - są obecnie najlepsze :wink:

:arrow: to prawda. jakosc wykonania, a tym bardziej 'swiecenia' jest na najwyzszym poziomie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

+ napewno wyglada fajnie

- wydaje mi się, ze stare swiatałka lepiej świeciły (w obu przypadkach mam najmocniejsze zarówki)

- te diodki

- ta cena

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem kto robi światła soczewkowe z tymi diodami przyśrodkowo, lecz warto postawić na jakość. FK Automotive jest znaną i bardzo dobrym producentem oświetlania (tuningu). Co do ich soczewek a dokładnie świecenia nie nan nic do zarzucenia.... a cena trochę tylko wyższa :)

Link to comment
Share on other sites

panowie ale te FK to tylko chyba do viki pow 98 roku niby pisze ze od 96....ale przecież są troche inne lampy po lifcie ...

moze mają dwa rodzaje jak to jest???????

Link to comment
Share on other sites

panowie ale te FK to tylko chyba do viki pow 98 roku niby pisze ze od 96....ale przecież są troche inne lampy po lifcie ...

moze mają dwa rodzaje jak to jest???????

-> kwestia wymiany wyczek w instalacji elektrycznej. lampy FK do VB sa przystosowane pod wtyczki poliftowe. wizualnie pasuja idealnie.

Edited by un_ix
Link to comment
Share on other sites

no te FK sa sliczne :rolleyes: ale znalazlem na allegro poliftowe firmy sonar http://moto.allegro.pl/item157055788_lampy..._elek_reg_.html za calkiem przystepna cene :) z checia poczytam waszych opinni ,jak wam sie widza ... bo mam na nie ochote.

Link to comment
Share on other sites

-> Domel85 - mialem okazje kilka dni temu ogladac Sonar'y w Audi A4. zalozyl je znajomy, ktory zostal natchniony moimi FK ;) powiem szczerze - jakosc swiecenia ring'u w Sonar'ach o wiele lepsza, niz w FK. jakosc wykonania na przewage FK. podejrzewam, ze Sonar'y nie sa wogole uszczelnione (albo kiepsko) pomiedzy obudowa, a 'szklem' - po umyciu autka, lampy zaparowaly dosyc znacznie od srodka. niestety jakosci swiecenia samych Sonar'ow z pozycji kierowcy nie mialem juz mozliwosci przetestowania i porownania z FK. znajomy za to twierdzi, ze swieca zdecydowanie lepiej niz fabryczne lampy z A4.

Edited by un_ix
Link to comment
Share on other sites

dzieki za info :) wiec jak sie zdecyduje na zmiane lampeczek to inwestuje w fk. Sonary sobie na pewno odpuszcze , przy takiej kasie lepiej dolozyc to 200 zloty

Link to comment
Share on other sites

-> Domel85 - mialem okazje kilka dni temu ogladac Sonar'y w Audi A4. zalozyl je znajomy, ktory zostal natchniony moimi FK ;) powiem szczerze - jakosc swiecenia ring'u w Sonar'ach o wiele lepsza, niz w FK. jakosc wykonania na przewage FK. podejrzewam, ze Sonar'y nie sa wogole uszczelnione (albo kiepsko) pomiedzy obudowa, a 'szklem' - po umyciu autka, lampy zaparowaly dosyc znacznie od srodka. niestety jakosci swiecenia samych Sonar'ow z pozycji kierowcy nie mialem juz mozliwosci przetestowania i porownania z FK. znajomy za to twierdzi, ze swieca zdecydowanie lepiej niz fabryczne lampy z A4.

no wiec tak chłopaki i dzewczęta bo takowe też maja byt .... ;) hehe

popytałem, poczytałem i podowiadywałem sie...... i to co napisze znajdzie potwierdzenie z uwagami un_ix'a ....no więc ogólnie firma fk ma dobra nawet bardzo dobrą renomę i jestt znaną firmą ...sonar czy inna na J... ta firma dokładnie nie pamiętam nazwy wiec nie chce pisać bo przekręce również są znane na rynku ..... no wiec firma fk sama nie produkuje tych lamp robi to dla niej inny producent ona tylko je sprzedaje pod swoją nazwą... no i prowadzi bardzo szczegółową kontrole swoich produktów które posiada w sprzedaży..... jeśli chodzi o przednie lampki to w innych firmach np sonar zdarza sie jak kolega klubowicz zdąrzył juz napisać parowanie szkieł z tego co wyczytałem i udzielono mi info w jednej z firm która zajmuje sie importem są to nieznaczne ale zawsze zaparowania. Ogólnie klienci nie zwracali tych lamp tylko mieli małe uwagi że gdzieś tam cos przyparowało. Natomiast w lamnpach fk takowego zachowania nie odnotowano. Co moge wiecej powiedzieć , tak jak un_ix napisal ringi w FK może nie świecą tak mocno jak w sonarach ponieważ są podświetlane żaróweczkami (sonar ma cały ring świetlny) i ma to duży plus poniewaz po pierwsze można zmienic żarówke gdy któraś sie przepali ( nie odnotowano natomiast w sonarach zepsucia czy nieświecenia sie ringu- ale zawsze jak są żarówki to żąrówki), po drugie można wymienić żarówki na inny kolor i przybajeżyc dodatkowo.

Te info które pisze zebrałem po konsultacjach w firmie która zajmuje sie importem tuningowych spraw i wyczytałem troszke na temat firmy w gazeciskacj=h róznego pokroju.... no i od chłopaków z forum oczywiście ;)

Osobiście mam zamówione lampki FK black maja mi wysłać w tym tygodniu bo jechały z doichlandu....

cena całkowitego kosztu z transportem i wysyłką 1000 zł .. jak założe dam znac....

pozdro

Link to comment
Share on other sites

no to teraz jestem juz przekonany :D dzieki Panowie :)

szak

mogl bys podac jakis namiar na firme w ktorej zamawiales ?

czy to jest ta firma z Kielc , mianowicie HBM

Link to comment
Share on other sites

;) Panowie nie ma problemu daje namiar....

T U N I N G S H O P

Bydgoszcz, ul.Gdańska 140

tel.052 347 80 60

to firma która ma swoją stronke również w necie ale ta z internetu jest nie bardzo odświezana ...

chłopcy mają duzy wybór akcesoriów tuningowych i jak ktos cos wyszuka sprowadzą bez problemu ....a co najważniejsze mają normalne ceny :)

bardzo ich polecam miła i solidna obsuga nawet jak początkowo dzwoniłem tylko sie dopytywac to kolesie nie pozbywają sie klienta tylko udzielaja wszelkich info. Co ciekawe jak do nich dzwonie to juz wiedzą ze to ja i ze w takiej sprawie naprawde przykładają sie do sprawy ...polecam na 100% chociaż maja mi wysłac lampki dzis i mam dostac jutro :D ale polecam ...

Ja rozmawiałem z Panem Jackiem i dzwoniłem mówiąc ze chłopcy będą dzwonić z vkp takze możecie mówić ze z vkp jestescie dobra konec tych poematów miłych tranzakcji i piszcie jak zaaltwiliscie i które lampki ..

pozdro

Edited by szak
Link to comment
Share on other sites

Guest Lukasz Filipek

B)B)B) Uważam że FK podeszło do sprawy bardzo profesjonalnie, już na zdjęciu widać że nie ma w nich zbednych świecących pierdół itp. właśnie przymierzam się do zakupu tych FK, miałem zakładać poliftowe z pomalowaną na czarno przednią częścią odbłyśnika, ponieważ wszystkie inne angel eyes, jakoś mi nie leżały, ale gdy 2 tygodnie temu znalazłem te FK zmieniłem zdanie. B)B)B)

po założeniu wstawie fotki jak to wygląda.

Link to comment
Share on other sites

koniecznie wstawiaj moje mają dojśc dzisiaj jak załoze oczywiscie foto...

tak jak piszesz o fk ja sie naczytałem o ich poczatkach i wogóle o firmie nie slyszalem zlego slowa ....

pozdro ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP