Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ukryte menu - nowe opcje komputera !!!


kalixt
 Share

Recommended Posts

WITAK !!!!!!

Podaje informacje, ktora odkryl Jacenty:

Powinno bez problemu działać ze wszystkimi radiami CD - od CD30 do DVD90

Należy: nacisnąć i przytrzymać przycisk 'settings' - po około 10 sec trzymania usłyszycie beep. Należy wówczas naciskać 'bc' - i przełączać się pomiędzy kolejnymi ciekawymi ekranami.

W sumie jest tam 6 cz 7 różnych ekraników z informacjami (temp. cieczy, ładowanie aku, il. paliwa na wtryskach, i.t.d.) Jednym z ostatnich ekranów jest info o zapamiętanych błędach. Niestety bez kodu czy coś takiego - po prostu ile checków komputerek zapisał do pamięci od czasu ostatniego resetu techem. Widać tam błędy pomimo, że na wyświetlaczu obrotomierza nic się nie pojawia - żadne auto z kluczem.

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie sie bawilem. Podaje w czasie jazdy tez aktualna predkosc w m/s (z dokladnoscia do 1cm!) oraz km/h ale aktualizuje zbyt rzadko.

A jak wyjsc z tego trybu testowego??? Bo trzymaniem dluzej "Settings" sie nie da. Rowniez po zgaszeniu silnika, wyjsciu z auta na krotkie zakupy i powocie moj BC jest ciagle w tym trybie. Ale sie narobilo :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie sie bawilem. Podaje  w czasie jazdy tez aktualna predkosc w m/s (z dokladnoscia do 1cm!) oraz km/h ale aktualizuje zbyt rzadko.

A jak wyjsc z tego trybu testowego??? Bo trzymaniem dluzej "Settings" sie nie da. Rowniez po zgaszeniu silnika, wyjsciu z auta na krotkie zakupy i powocie moj BC jest ciagle w tym trybie. Ale sie narobilo :mrgreen:

Nie pamiętam jak wyszedłem, ale wyszedłem. Pokombinuj.Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Guest jacenty

wychodzi się dokładnie tak samo jak się wchodziło - klikaj tak długo "BC" - az ujrzysz standardowy ekran komputera pokładowego. W tym momencie możesz już wrócić do ekranu podstawowego - poprzez naciśnięcie strzałki w górę i main.

I teraz ponownie przytrzymujesz settings przez te 10 sec - znowu beep - i ukryte menu jest ponownie ukryte.

Link to comment
Share on other sites

...dzieki wielkie bo juz sie zaczalem martwic.

Mam zaprzyjaznionego majstra w ASO wiec od kiedy jezdze oplem (1998) nie zaplacilem jeszcze ani grosza za podpiecie do Techa.

Problem sam sie rozwiazal. Wczoraj jak wyszedlem z auta tylko na chwile na zakupy to tryb testowy sie nie wylaczyl (jak pisalem powyzej) ale dzisiaj rano juz tego nie bylo.

Link to comment
Share on other sites

W sumie jest tam 6 cz 7 różnych ekraników z informacjami (temp. cieczy, ładowanie aku, il. paliwa na wtryskach, i.t.d.) Jednym z ostatnich ekranów jest info o zapamiętanych błędach. Niestety bez kodu czy coś takiego - po prostu ile checków komputerek zapisał do pamięci od czasu ostatniego resetu techem. Widać tam błędy pomimo, że na wyświetlaczu obrotomierza nic się nie pojawia - żadne auto z kluczem.

Też wypróbowałem, działa, ale może ktoś by się pokusił o opisanie co jaki symbol znaczy !

Link to comment
Share on other sites

Witam,

To co udało się mi odszukać to: http://www.astra-h.ru/test_bk.html

ps. Ja to już znam od 1/2 roku szkoda że sie nie chwaliłem ale myślałem że wszyscy to wiedzą

Pozdrawiam jak znajdę polski opis dam znać

Aha - Tam tez tylko trzeba powertować możecie sobie zassać EPC oraz TISa w wersji polskiej w razie problemów służe radą

Link to comment
Share on other sites

Tyle znalazlem wlasnie w sieci po niemiecku i przetlumaczylem. Te znaki zapytania nie wynikaja z mojej nieznajomosci jezyka tylko tak byly tez po niemiecku:

Coolant: temperatura cieczy chlodzacej

U-Term30: napiecie uzytkowe (na klemie nr 30)

Sensor: temperatura zewnetrzna - pomiar

Speed: predkosc aktualna

Display: temperatura zewnetrzna - wyswietlana

LED/LCD Temp: temperatura wyswiatlacza LCD

RC-Inst: aktualne zuzycie

RC-Time: srednie zuzycie (ostatnia minuta?)

RC-Dist: srednie zuzycie (ostatnie 50km?)

TC-Inst: aktualna zawartosc paliwa w baku

TC-Time: zawartosc paliwa w baku (srednia?)

TC-Dist: zawartosc paliwa w baku (srednia?)

TC-Dist/RC-Dist = zasieg

Inj-RC: aktualne zuzycie [ml/s] (*3.6=l/h)

IIRC - pojawia sie przy przepalonych zarowkach

ACK - gdy kierowca pokwituje blad

Store - zapamietuje przez jakis czas blad (nawet jesli aktuanie nie wystepuje) co jakis czas zostaje automatacznie wyzerowany

*****

Tak przy okazji: jakby ktos mial jakis problem niemieckojezyczny to mozecie mnie pytac na PW bo tak sie sklada, ze po niemiecku umiem rownie dobrze jak po polsku. Tylko cierpliwosci bo nie jestem na forum codziennie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Paweł z Poznania

Wrócę do tego temu, bo mie zaintrygował. Od piątku jestem posiadczem nowej VC :D z GID i BC, radio CD30. Sterowanie BC w rączce kierunkowskazów, na panelu jest przycisk setings, ale tam się wyświetla tylko audio i system. Próbowałem różnych kombincji i nic. Czyżby w tegorocznych autach głębiej to ukryli. Może jakaś podpowiedź??

Link to comment
Share on other sites

Wrócę do tego temu, bo mie zaintrygował. Od piątku jestem posiadczem nowej VC :D z GID i BC, radio CD30. Sterowanie BC w rączce kierunkowskazów, na panelu jest przycisk setings, ale tam się wyświetla tylko audio i system. Próbowałem różnych kombincji i nic. Czyżby w tegorocznych autach głębiej to ukryli. Może jakaś podpowiedź??

W raczce kierunkowskazow to jest tempomat, a nie BC.

Link to comment
Share on other sites

Guest Paweł z Poznania
Chyba masz niedlugo ten samochod. BC nie jest ani z prawej ani z lewej strony w roczniku 2007

Mam je od piątku i BC jest faktycznie na lewym ramieniu kierownicy. Poza tym, że jest na panelu radiowym.

Link to comment
Share on other sites

Guest Paweł z Poznania
Kali nie znęcaj się :lol: nad moim ziomalem bo nie zalicytuję na All... :P:D:P

rafix1 dzięki za wsparcie :) , ale wracając do tematu jak się dostać do tych dodatkowych informacji

Link to comment
Share on other sites

Znajac zycie polowa obserwujacych to ludzie z forum :lol:

:lol: mnie też dopisz :D

ale wracając do tematu jak się dostać do tych dodatkowych informacji

coś wcześniej pisali o przytrzymaniu przez 10s przycisku "setting"

Link to comment
Share on other sites

Guest Truman

A ja tez nie mam w 2.0 DTI przycisku Settings.... radyjko jest (jak sie nie myle) CD 2005. Czy tam tez sa jakies ukryte opcje.... bo ten moj komputer to ogonie jakas okrojona wersja... tam nic nie ma oprocz kontrastu, godziny... cos tam jescze i jakis dzwiny wybor jednostek z Japoni, Europy itd.

Link to comment
Share on other sites

Guest ibiza70

ta wersja twojego komputera nie jest okrojona tylko musisz go aktywowac :)

Wlasnie sie bawilem. Podaje w czasie jazdy tez aktualna predkosc w m/s (z dokladnoscia do 1cm!) oraz km/h ale aktualizuje zbyt rzadko.

A jak wyjsc z tego trybu testowego??? Bo trzymaniem dluzej "Settings" sie nie da. Rowniez po zgaszeniu silnika, wyjsciu z auta na krotkie zakupy i powocie moj BC jest ciagle w tym trybie. Ale sie narobilo :mrgreen:

a czy w NCDC2013 tez jest takie ukryte menu????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP