Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość Ziper16

Co to za wtyczka / złącze / przewód ?

Polecane posty

Gość Ziper16

Od czego jest ta wtyczka :?: ma lekko zlamany zatrzask

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

A tu jest jakis przewod metalowy i nie do konca nachodzi na niego oslonka ma to jakies znaczenie??

de59a7c730f32474.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka jest od czujnika położenia wału rozrządu. Jest wazna bo gdy spadnie to nie pojedziesz.

Druga sprawa jest nieistotna. jest to osłona temiczna rury wydechowej. U mnie jst dokładnie tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pajak4

Piotrze byles szybszy:) , dokladnie wtyczka od czujnika, oslonka jest malo istotna byle sie nie bedzie kruszyc do góry;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ziper16

Piotrze a czy te silnik tak mocno sie nagrzewaja??

A i czy tempomat i halogeny moga dzialac dlatego ze centralka jest nie podpieta??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co masz na mysli, pisząc że silniki sie mocno nagrzewają? Wskaźmnik temp. pokazuje normalnie 85-90 st. Ale po jeździe jak otworzysz maskę to bucha

"gorącem". Ale to chyba normalne.

W tym aucie praktycznie wszystko jest sterowane przez " komputer " również wlaczanie świateł i tempomat. Dlatego wszystko musisz mieć, wszystkie elementy muszą być właściwie podpięte i zalogowane techem. I od tego nie ma wyjatków.

Tu nawet sygnał otwarcia drzwi (normalnie zwarcie do masy) to sygnał polegający na dołaczeniu lub odłączeniu (nie pamiętam dokładnie) określonego opornika. Cóż wyższa technika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ziper16

No wlasnie maska malo kiedy jest ciepla :wink: (chyba ze auto stoi na ostatnio mocnym sloncu)a bucha goracem jak otworze maske(ale jak to normalne to dobrze) :wink: a wlasnie wiem ze z tylu sa bezpiecznik ostatnio byl u mnie kolega i sprawdzal je z przodu wszystko gra,ale z tylu przepala jakis bezpiecznik 5amperow za kazdym razem jak wlozyl :mad:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pajak4

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli na obwodzie 5A jest zwarcie lub "cos" po drodze co wymusza znacznie większy prąd. Zbadaj obwód , co w nim siedzi, czasem przetarty kabel zwiera sie do masy no i bezpieki lecą jak szalone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wypadało by zidentyfikować jaki obwód zasila ten bezpiecznik... nr gniazda ... wtedy łatwiej będzie szukać... bo może byc kabelek badź jakieś urządzenie padnięte/robiace zwarcie.

pzdr

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ziper16

Wszystko naprawione chcialem sie jescze zapytac czy przeplywomierz po uderzeniu jest sprawny(nie chodzi mi o to ze dostal przeplywomierz) i czy podobno mozna jechac z wypietym przeplywomierzem?? :wink:Bo kolega byl ostatnio nad morzem i jak wracal to mu siadl ale jechal z mechanikiem i wypial mu filtr powietrza i auto dzialalo :???:

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pajak4

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na podstawie danych o przeplywie powietrza jest obliczane wiele operacji przez komputer jak i sterownik silnika wiec jazde bez przeplywomierza można mieć nieco utrudnioną, jednak w skrajności da sie jechac choc komp bedzie pokazywal dziwne dane o spalaniu itd, natomiast same dawkowanie przez sterownik moze znacznie zwiekszyc zuzycie paliwa i zachowywac sie dziwnie na wolnych obrotach.

Napisz co miales z tym bezpiecznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie. Jak się mówi A to trzeba powiedzieć B. A nie jak kret - łapki tylko do siebie . :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pajak4

No i jesli pomogło do wiesz gdzie nacisnąć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ziper16

Nie wiem co mialem bo ten elektryk zrobil wszystko halogeny,tempomat,czujnik od poduch i nie byl zbyt rozmowny :wink: Chyba za dlugo przebywal z martwa natura :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem dzisiaj w bagazniku :shock:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Masz takie cos u siebie?

Specjalnie popatrzylem do sedana i nie ma czegos takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawnick

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

chyba nie mam, nie grzebałem specjalnie, ale o inne wytłumaczenie raczej ciężko jeżeli wszytskie odbiorniki masz podpięte. Mogła być to fabryczna instalacja do haka. Czy samochód był np. po dzwonie z tyłu i miał coś wymieniane? Zakładam, ze masz czujniki cofania fabryczne i podłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba bardziej z lewej strony. Starczy otworzyc klape i schylic glowe do podlogi bagaznika. Jest to przyczepione do karoserii jakas spinka, pod ta wyjmowana podloga.

Co do auta to jest nietkniete od wyjazdu z fabryki w Ellesmere Port

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

edit

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość p1lukas

A mi to wygląda na złączkę zapalniczki. Jeśli ktoś zada pytanie - po co zapalniczka w bagażniku, ja zadam pytanie - po co hak holowniczy w bagażniku? Ha!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawnick

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

...tylko racz zauważyć ile wiązek jest w tej wtyczce a ile powinno być w zapalniczce ( wg mnie w zapalniczce są tylko 2 przewody). Jest to na pewno złącze do haka i służy do podpięcia wyjścia do gniazda przy haku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak hak. W takim razie czemu kazdy nie ma tej wtyczki? Ja nie mam wcale tego chowanego haka :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×