Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

18XER po montażu LPG- błąd P0170-11


Ciasny_Wiesiek
 Share

Recommended Posts

Witam.

Mam pytanie .

Dzisiaj zamontowałem instalacje LPG do swojego pojazdu.

Ogólnie wszystko chodzi jak należy ,jednakże wyskoczył taki błąd jak na foto.

Skasuje go,a on się po jakimś czasie pojawia,przed montażem LPG tego nie było ,dodam ,że instalacja jest świeżo założona ,więc przede mną jeszcze przegląd po 1000 km.

Myślicie ,że regulacja pomoże ,czy problemu szukać gdzie indziej ?

Znalazłem parę informacji w internecie ,lecz niestety większość dotyczyła samochodów bez LPG

IMG_20211012_174130.jpg

Link to comment
Share on other sites

Podejrzewam że tylko na tym forum jest kilkadziesiąt tematów o tym błędzie. W skrócie- regulacja LPG do d... Pewnie na postoju i wypad za bramę

Link to comment
Share on other sites

Daniel chciałem Ciebie polecić, a już odpisałeś :D Też podejrzewam, że autokalibracja i tyle.

Co do tematów:  P0170

Edited by Cretux
Link to comment
Share on other sites

Tak.

Widziałem te tematy,ale były to tematy 18XE a ja mam XER i nie byłem pewien czy problem będzie ten sam .

Czyli co ,jechać do nich ,mają kalibrować instalację tak ?

Czy jeżeli przejadę ten 1000 z takim błędem/ustawieniem to coś się może stać ?

Edited by Ciasny_Wiesiek
Link to comment
Share on other sites

Dlatego nie chcę przenosić, bo nie widzę XER-a. Wiem, że objawy są takie same, ale myślę, żeby zostawić temat.

1 minutę temu, Ciasny_Wiesiek napisał:

Czyli co ,jechać do nich ,mają kalibrować instalację tak ?

Ustawia się w czasie jazdy. U mnie było tak, że ja jechałem z ok 20-30 km, a gość siedział obok i ustawiał na lapie. Nie chciałbym się wypowiadać, bo jestem laik, ale może Kolega @cichy117 więcej podpowie.

A z ciekawości jaką masz instalację? Tzn jakie graty. Wrzuć fotę jak pod maską to wygląda.

Link to comment
Share on other sites

Gratów konkretnie nie podam ,bo jeszcze nie mam tej kartki od homologacji,ale wrzucę to co mam w książce gwarancyjnej ,ale to jutro dopiero .

Nie wiem czy ustawiali podczas jazdy czy nie ,ale to warsztat cieszący się renomą we Wrocławiu ,co nie znaczy ,że mogli zrobić tak jak piszecie autokalibrację i liczyć,że będzie dobrze ,niestety wywala błąd .

No nic dzwonię jutro, informuję o błędzie i dopytam w jaki sposób możemy go rozwiązać.

Link to comment
Share on other sites

Udać się na kalibrację od ręki i najlepiej być tam fizycznie.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, darioG73 napisał:

najlepiej być tam fizycznie.

Dokładnie.

Link to comment
Share on other sites

Pewnie nie będę mógł być tam fizycznie ze względu na pracę ,wezmę od nich samochód zastępczy ,pojadę do pracy a oni niech poprawiają,jak przestanie wywalać błąd to znaczy ,że poprawili 

Dziwi mnie tylko ,że warsztat z taką renomą, będący we Wrocławiu prawie 30 lat z pokolenia na pokolenie popełnia taki błąd i wypuszcza auto bez kalibracji .

Link to comment
Share on other sites

Lepiej być przy tym. Będziesz miał pewność jak ustawiają. Możesz więcej napisać na forum, bo jak Ty nie będziesz wiedział, to my też nie podpowiemy.

Link to comment
Share on other sites

Niech poprawiają partacze nie ma co odpuszczać ;)

Link to comment
Share on other sites

Postaram się być ,ale u mnie ciężko o wolne w pracy 😞

wczoraj specjalnie wziąłem wolne ,liczyłem ,że odbiorę samochód przez fajrantem ,a oni zadzwonili ,że dzisiaj do odbioru rano ,więc terez tak myślę ,że to by się zgadzało,że wczoraj robili do końca ,nie było gdzie testować bo korki to pewnie dzisiaj z rana na postoju zrobili .

EHh,no nic .

dziękuję za naprowadzenie ,już myślałem ,że to coś z mechaniką a nie LPG.

Link to comment
Share on other sites

Tym bardziej trzeba na ręce patrzeć.:D

Choć wiemy ,że większość fachowców tego nie lubi.:D

Edited by darioG73
Link to comment
Share on other sites

Ale trochę jestem zaskoczony,że warsztat z taką renomą takie numery robi.

Specjalnie się na nich zdecydowałem sugerując się opiniami czy to w google czy to znajomych.

No nic .

Świat się kończy 

Dziękuję ślicznie za podpowiedzi.

Dam znać jak znajdę chwilę i ogarnę temat.

Pozdrawiam 🙂

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Ciasny_Wiesiek napisał:

Postaram się być ,ale u mnie ciężko o wolne w pracy

U mnie też. W moim przypadku, już nie pamiętam czy wyszło to z inicjatywy warsztatu czy mojej, bo to zaraz będzie 5 lat, to po założeniu instalacji, strojenie było po moim fajrancie. VC czekała aż przyjadę i będę przy strojeniu, a nie na zasadzie możesz Pan jechać wsio ok.

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Ciasny_Wiesiek napisał:

Ale trochę jestem zaskoczony,że warsztat z taką renomą takie numery robi.

U większości liczy się chyba ilość ,a nie jakość i na koniec dnia grubość portfela.

Edited by darioG73
Link to comment
Share on other sites

Pewnie liczyli ,że na autokalibracji się uda ,a tu poszło coś nie tak.

Byli bardzo zdziwieni jak po chwili od wyjazdu wróciłem z błędem ,cały warsztat się zleciał ,podłączyli kompa skasowali i był spokój .

Wracam do domu i cyk auto z kluczykiem ,podłączyłem OpCom i taki błąd.

Byłem przekonany ,że to sonda pada ,ale dobrze ,że wybiliście mnie z błędu .

Powiedzcie tylko ,lepiej jechać z tym jak najszybciej ,czy przy tym przeglądzie na 1000 km (za około miesiąc ) to zgłosić ?

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Ciasny_Wiesiek napisał:

Powiedzcie tylko ,lepiej jechać z tym jak najszybciej ,czy przy tym przeglądzie na 1000 km (za około miesiąc ) to zgłosić ?

Od ręki mają Ci ustawić. Nie ma opcji, żebyś auto odebrał z błędem. Jest na to gwarancja. Jak wszystko będzie prawidłowo chodzić, to dopiero po 1k możesz jechać na przegląd.

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Ciasny_Wiesiek napisał:

,lepiej jechać z tym jak najszybciej

Nie ma co czekać.Kuj żelazo póki gorące.

Link to comment
Share on other sites

Zapłaciłeś za usługę to teraz wymagaj auto ma być sprawne.

Link to comment
Share on other sites

@Rysu o to to. Mnie ciekawi czy zdejmowali kolektor do wiercenia, skoro tak ustawili.

 

Link to comment
Share on other sites

Nie no myślę że takiej lipy by nie zrobili choć kolektor w xer chyba plastik? Więc przepali :haha:

Edited by Rysu
Internety mi szarpie
Link to comment
Share on other sites

Tego to już nie wiem.

Z góry to dość ładnie wygląda .

Ale ja się tam nie znam 🙂

W porównaniu do moich wszystkich poprzednich instalacji w innych pojazdach (samochody już kupione z LPG) to tu naprawdę wygląda to estetycznie 🙂

Link to comment
Share on other sites

@Rysujakiś czas temu forumowicz pisał, że mu wiercili tzw wiertłem "odkurzaczem" i, że nic nie będzie. To auto zaczęło olej brać.

 

Kolego @Ciasny_Wiesiek summa summarum, musisz wrócić do mechanika i niech zrobi jak należy.

Edited by Cretux
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP