Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Z19DTH 150KM gaśnie przy skręcie w prawo błąd P0230


Recommended Posts

Witajcie,
mój samochód to Opel Vectra C GTS z silnikiem 1,9 CDTI 150KM z 2007 roku (po lifcie).
Od ponad roku walczę z problemem gaśnięcia mojej Vectry na skrętach prawo. Żeby doszło do usterki należy wejść w zakręt ze znaczną prędkością (często zdarza się to podczas zjazdu z autostrady). Prędkość musi być na tyle duża aby na łuku było czuć siłę odśrodkową. Problem objawia się zgaśnięciem silnika oraz wyświetleniem kontrolki auta z kluczykiem. Po odczytaniu błędów zawsze to samo - P0230 (niskie napięcie na pompie paliwa).

Wymieniłem już przekaźnik pompy paliwa w module REC, była czyszczona komora pompki paliwa w zbiorniku. Wymieniłem także ECU. Niestety problem nadal występuje. Filtr paliwa wymieniam regularnie co roku na wiosnę, razem z olejem i innymi filtrami.

Postanowiłem otworzyć temat na tym forum po przetrząśnięciu całego internetu w wersji anglojęzycznej i polskojęzycznej. Już po prostu nie mam pomysłów a problem jest na tyle irytujący i niebezpieczny, że chciałbym w końcu znaleźć przyczynę usterki.

Jeśli ktoś z Was drodzy Koledzy spotkał się u siebie z podobnym problemem i jest w stanie udzielić mi jakiś wskazówek, będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,
Piotrek

Edited by piotraswys
Link to post
Share on other sites

mial juz ktos taki przypadek w 2.8 ale niestety nie wiem czy zostala znaleziona przyczyna

Link to post
Share on other sites

Witam podobny problem miał jeden klient po wejsciu w ostry zakręt z predkoscia i dodaniu gaz żeby ostro wyszedł gasl. Doslismy ze wtedy zawieszal się nastawnik klap. Po wymianie wszystko ok. Inny przyklad zafira przy ostrych predkosciacjach i zakrętach brak odpowietrzenia w zbiorniku i brakowalo paliwa pompka miała ciężko coś utloczyc pomogło udroznienie odpowietrzenia. Może coś pomoże.  Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP