Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Czy Insignia 2.8 i/lub OPC ma sens w codziennym użytkowaniu?


Recommended Posts

Witam.
Od chyba 4 lat jeżdżę VC 2.0t, z lpg. Powoli, choć bez pospiechu szukam czegoś na zmianę. Nie ukrywam, o podobnych gabarytach, z raczej mocniejszym silnikiem. Rozważam wszelkie opcje, silniki 3.0, 3.5 wolnossące jak również Insignie 2.8t. Auto będzie jeździć na LPG, w przypadku insigni skrzynia manualna.
Insignia OPC wizualnie trafia w mój gust. Wnętrze wizualnie dla mnie bomba. Czy to auto nadaje się na codzienne użytkowanie? Przebiegi około 15tys km/rok. Jakie spalanie w gazie, jakie PB, jakie ma bolączki, jakie koszty serwisu, na co uważać? Patrzyłem tak przypadkiem na tarcze hamulcowe i tu cena +1000zł sztuka na przód, jest różnica co do zwykłej wersji. Co jeszcze jest droższego w OPC niż w zwyklej 2.8?
Dlaczego warto dopłacić za sztukę OPC i dalej dopłacać za poszczególne części na serwisie?
Dlaczego nie OPC a może zwykłe 2.8 260KM?

Czy może całkiem darować te silniki?

Z przyjemnością poczytam konstruktywne wypowiedzi, szczególnie posiadaczy powyższych silników ;)

Link to post
Share on other sites

Kolego wszystko to  ma sens,nie ukrywam że dużo zależy od grubości portfela.:)

Link to post
Share on other sites

Miałem 2.8 T po programie i mimo ,ze musiałem robić rozrząd to chwaliłem sobie te auto

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, norbi333 napisał:

 

Jaki koszt części, jaki robocizny, kiedy wymieniałeś? Reszta podzespołów u Ciebie bez problemów w czasie użytkowania? Napęd bezawaryjny w twoim przypadku?

Link to post
Share on other sites

To było już parę ładnych lat temu. Rozrząd jakoś 4 tyś z kawałkiem.Jakaś pompa podcisnienia i jak pamiętam reszta to eksploatacja.Z napędem i skrzynią nic się nie działo

Link to post
Share on other sites
Dnia 7.06.2021 o 16:52, norbi333 napisał:

 

Jakbyś mi jeszcze napisał na ile KM/nm był program zrobiony i jak u Ciebie ze spalaniem (lpg czy benz?) typowo miejskim i na trasie do prędkości 140km/h? Skrzynia automat czy manual?

Link to post
Share on other sites

Jak dobrze pamiętam to 303 konie. Powinien być wykres na stronie kreatora mocy . Skrzynia automat. Co do spalania to już nie pamiętam dokładnie ,ale same miasto to coś 15-16 litrów .Trasy od 8 do 12 litrów .PB 98

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP