Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam
Vectra c 2.0 net 2008r. Przebieg ok 200 kkm
Auto obecnie ma założoną głowicę przedliftową. Wałki oraz popychacze przełożyłem ze starej głowicy poliftowej.
Rozrząd ustawiony na blokadach zielonych firmy zup z Bytomia . Łańcuch rozrządu poszedł ten sam co był. Auto nie dymi oraz nie pobiera oleju. Wszystko by było super gdyby nie niska kompresja jest po 8 bar na każdym cylindrze równo , oraz sypie błędem P1312, innych błędów brak.

Po zrobieniu próby olejowej ciśnienie rośnie o 1 bar. Co może być przyczyną że nie ma właściwej kompresji?

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kolego proszę na przyszłość pisać w odpowiednich działach

7 minut temu, zaxson napisał:

Rozrząd ustawiony na blokadach zielonych firmy zup z Bytomia

Jeśli dobrze się orientuję, to tylko blokady Kent Moore. Reszta szajs

Co do błędu P1312

Edited by Cretux
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, zaxson napisał:

Witam
Vectra c 2.0 net 2008r. Przebieg ok 200 kkm
Auto obecnie ma założoną głowicę przedliftową. Wałki oraz popychacze przełożyłem ze starej głowicy poliftowej.
Rozrząd ustawiony na blokadach zielonych firmy zup z Bytomia . Łańcuch rozrządu poszedł ten sam co był. Auto nie dymi oraz nie pobiera oleju. Wszystko by było super gdyby nie niska kompresja jest po 8 bar na każdym cylindrze równo , oraz sypie błędem P1312, innych błędów brak.

Po zrobieniu próby olejowej ciśnienie rośnie o 1 bar. Co może być przyczyną że nie ma właściwej kompresji?

 

 

 

 

 

 

 

Przede wszystkim jak rośnie kompresja po próbie olejowej, to oznacza zużyte lub przypieczone pierścienie. Robiłeś głowicę, to trzeba było od razu sprawdzić jak wygląda reszta tj tłoki (pomierzyć) i pierścienie.I sprawdziłbym ustawienie rozrządu. Tylko na blokadach ori.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Przed zdjęciem głowicy było: 1-14,2-6,3-14,4-14. Czy ustawienie rozrządu 0,5 mm-1 mm ma aż takie znaczenie żeby połowa kompresji uciekła?

 

Wyłączałem też sprężone powietrze do 8 bar do cylindra i jak kompresor dobił tak stanoł i powietrze nie uciekło.

Edited by Cretux
Link to post
Share on other sites

@zaxson używaj opcji edytuj jak chcesz coś dodać do postu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP