Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

VB 1.6 16V (AD COMPACT) STOPIŁO WTRYSKI STEROWNIK SIĘ SPALIŁ


Recommended Posts

Witam mam problem z gazem. Auto posiadam od 3 lat. Normalna ekspozycja wszystko hula ok Silnik po kapitalnym 210 000km przejechałem 30 000km

Zaczęło być słychać silnik jakby na 3 gary, świeca 4 zalana, więc wymieniłem na inną, 2dni ok I znowu wtedy zmieniłem przewód na 3cylindrze było przebicie na przewodzie. Po paru godz spowrotem. Odstawiłem, to an drogi dzień i z rana wymieniłem komplet świec i kabli wkoncu spokój do wieczora.. Wieczorem już na rozgrzanym wyszedłem do sklepu i jak wróciłem odpaliłem i stałem  ze znajomym. Po paru minutach zauważyłem że wylatuje dymek spod maski. Wyłączyłem i otwieram maskę patrze, a tam 2wtrysk STOPIŁO i 3 tak do połowy więc wyciągnąłem wtyki i bezpiecznik. Na 2dzien ze złomu wymontowałem wtryski inne ale z tej samej firmy AG COMPACT. przelozylem i przy probie przełączenia paliło bezpiecznik. Przeleciałem przewody, wyeliminowałem odsłonięte przewody 2byly luzem brąz i fiolet. No i wkładam bezpiecznik. Zapłon, bezbiecnik strzelił. Rozebrałem sterownik. Śmierdział no i widać bylo dlaczego. Wziąłem zmieniłem na ten że złomu. Włączam temp płynu ok przycisk mruga wolno ale nie słychać elektrozaworów. Sciagnalem schemat i podpiołem się do cewki brązowym od obrotów. Przezucil podlawil się i zgas przycisk po prostu Przezucil na bene. Poszukałem czegoś innego. Zmieniłem sterownik na model Compact 4. Przerzucało i przycisk cichy ale mrygal, była nieszczelnosc. Ale i tak to samo. Wczoraj znajomy odkrył ze jak przerzuca to wtryski nie reaguja. Podpiołem stara spalona na pierwszym wtrysku podpinamy kostkę i czuć że go odpala więc chyba muszą być te same?? Ale wyciągnąłem woreczek ze złomu z paroma instalacjami i znalazłem listwę z staga która się przełącza, wtryski czuć że się załączają ale gasnie i przy isk piszczy ciągłym sygnałem jakby brak gazu zatankowałem tylko 16zl bo się okazało że już pełny. Na wskaźnik nie patrzyłem ponieważ za duzxo wyciągania jeżdżę z pełnym bagażnikiem.

A jeszcze jedno na kompa nie bralem. Brak wyjścia diagnostycznego (ciekawe)

Teraz nwm co robić Gdzie szukać?  

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP