Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Panowie  może ktoś doradzi Viki c 150km nie jechało jak 150km :) wymiana egr pomogła  jest różnica Ale delikatnie jeszcze nie to szczelności sprawdzone czujniki wszystkie możliwe też mam wywalony dpf ale... i tu szkopuł  bylem u elektryka znajomego podpial kompa i mowi.ze jak.wszytko.sprawdzine nowy egr itd dpf wyje***y  zastanawia to za duża wartość powoetrza na jalowym  i przy 2500obrotow MAF sensor czyli na jalowym 15g/s przy 2500 55gram czujnik maf sprawdzony i teraz pytanie pytał mnie jak mój mechanik zaznaczę że już nie jeżdżę  do niego bo partolil  wsio usuwał mi dpf... bo wylogowany jest itd Ale stwierdził że może  za mało nawiercil środek dlatego jeszcze delikatnie przymula  i ma właśnie tyle na maf sensorze poradził zdjąć puche  dpf i sprawdzić ewentualnie poprawić  tak żeby środek był "przebity" na średnicę prawie rury wydechowej co myślicie to może mieć wpływ?że za mały przelot?czy może lepiej rozciac  dpf wy***ac  cały wkład i zaspawac  

Link to post
Share on other sites

Proszę kontynuować  wątek w istniejących tematach.Nie ma potrzeby zakładać kolejnego.

Link to post
Share on other sites

[Wiadomość wygenerowana automatycznie]

 

Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z "Poradami", strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP