Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Urwana elektroda świecy Z20 NET


Recommended Posts

Witam

Podczas pracy silnika urwała się elektroda masowa świecy zapłonowej. Świeca NGK. Z tego co zajrzałem endoskopem do cylindra w którym to się stało , Gładź nie jest uszkodzona, ta elektroda w denku tłoka też nie jest wbita. Pomiar kompresji licząc od rozrządu 1-14bar,2-6bar tam gdzie to się stało,3-14bar,4-14bar. Prawdopodobnie dostał jeden z zaworów. Trzeba ściągać głowice. Czy do rozebrania tego są potrzebne blokady? Czy mogę swobodnie rozbierać? Głowice w tym silniku można planować? Co jeśli pogięło zwór, czy ktoś ma do sprzedania takie oryginalne zawory? Gdzie dostanę komplet uszczelek? Silnik miał przejechane 170 000 km czy ruszać , wymieniać rozrząd gdy w ogóle go nie było słychać. Czy ktoś mógłby mi pożyczyć blokady do tego silnika?

Link to post
Share on other sites

bez urazy ale tyle pytan zadales ze sie nie chce odpowiadac, 

mozna planowac , blokady by sie przydaly aczkolwiek jak zdejmiesz cale walki i kol zebatych nie ruszysz to da sie uniknac blokad

Link to post
Share on other sites

Głowica pojechała do Auto Szlif Sikorscy Kraków. Z tego co już wiadomo to wyklepane są zawory ssące, mają być wymienione na nowe jakiegoś włoskiego producenta. Żaden z zaworów nie ucierpiał.

Szukam 1 szarego wtrysku bo mam uszkodzony ten czarny plastik za końcówką rozpylającą. Oraz tych oryginalnych blokad bo koła zębate niestety zdjąłem.

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Panowie mała aktualizacja , auto poskładane. Lecz wystąpiło wypadanie zapłonu na wielu cylindrach. Zrobiłem pomiar kompresji, okazuje się że jest po 8 bar na cylinder. Podejrzewam niedokładnie dotarte gniazda zaworowe. Czeka mnie kolejna rozbiórka silnika.

 

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP