Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam, czy bardzo twarde węże są zawsze przyczyną uszczelki pod głowicą? Korek jest napewno sprawny bo już dwa razy podmieniałem na inny oryginalny. Są tak twarde, że zaczyna już nawet cieknąć płyn z grubego węża na sprężarkę klimy chociaż była już dokręcana opaska i cieknie już reż z wężyka który wchodzi do parownika. 

Link to post
Share on other sites

Jeśli nie uszczelka to reduktor może puszczać gaz do układu, ale wtedy będzie go czuć po odkręceniu korka a przy jeździe na benzynie tego efektu nie będzie

Link to post
Share on other sites

A czy korek nie powinien tego ciśnienia upuszczać?

Link to post
Share on other sites

Ne duży koszt a masz pewność czy to UPG.

https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-adapter-9980727275

Dostaniesz w dobrym sklepie moto.

Ewidentnie coś pompuje ciśnienie w układ,a korek to zarazem bezpiecznik i powinien to ciśnienie zredukować.

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites

To dlaczego nie redukuje kiedy podmieniałem z drugiego auta które mam i tam jest wszystko ok. A tym testerem sprawdzałem dwa razy i płyn nie zmieniał koloru tylko słyszałem, że nie jest 100%. Mam jeszcze raz na jakiś czas ale nie bardzo często kiedy odpalę po długim postoju to chodzi jak by na 3 gary i strasznie kopci na biało 

Link to post
Share on other sites

Wykręć świece i obejrzyj tłoki. Jeśli 1 lub 2 będą wyraźnie czystsze od reszty to możesz zwalać głowicę

Link to post
Share on other sites

A, czy może się coś dziać jak zdjąłem ten mniejszy oring z korka od zbiorniczka żeby ciśnienie uciekało i nie wywaliło mi węża? 

Link to post
Share on other sites

Nie będzie ciśnienia przez co płyn może zacząć wrzeć co z kolei spowoduje duże zwiększenie się objętości płynu. Podstawowe pytanie: Czy płyn znika albo wywala go przez zbiorniczek?

Link to post
Share on other sites

Normalnie mam cały czas założona uszczelkę na korku tylko na chwilę spróbowałem jak będzie, a tak to przez zbiorniczek nie wywala, ale płyn znika tylko nie wiem czy jest spalany, czy wycieka przez węże bi jest za duże ciśnienie 

Link to post
Share on other sites

Zajrzyj do tłoków. Jeśli płyn idzie do komory spalania to będą czyste, jak nowe

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, cichy117 napisał:

Zajrzyj do tłoków. Jeśli płyn idzie do komory spalania to będą czyste, jak nowe

A jest opcja że będzie walnięta uszczelka ale płyn nie będzie szedł do komory spalania, bo chyba wtedy by był majonez pod korkiem, a ja nie mam

Link to post
Share on other sites

Ale czegoś nie rozumiem,bo piszesz że robiłeś test UPG i ,że nic nie wyszło.Objawy jak dla mnie typowe dla uszczelki.No nie ma opcji żeby test tego nie wykazał.

Link to post
Share on other sites
A jest opcja że będzie walnięta uszczelka ale płyn nie będzie szedł do komory spalania, bo chyba wtedy by był majonez pod korkiem, a ja nie mam
A z jakiej racji miałby powstać majonez? Z resztą ten majonez przy upg to jak yeti. Każdy słyszał, nik nie widział
Link to post
Share on other sites
Ale czegoś nie rozumiem,bo piszesz że robiłeś test UPG i ,że nic nie wyszło.Objawy jak dla mnie typowe dla uszczelki.No nie ma opcji żeby test tego nie wykazał.
Jak dla mnie te testy to o kant d... Kiedyś kupiłem, zrobiłem w 4 samochodach, w każdym walnięta uszczelka. Problem w tym że wszystkie sprawne
Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy coś warte,czy nie:).Nie spieram się:).

W moim przypadku test na UPG zachował się prawidłowo.

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites

Węże b. twarde, ubywa płynu i kopci na biało. Typowe objawy uszkodzenia uszczelki głowicy. Niech sprawdzi ciśnienie na cylindrach . Myślę, że co najmniej na jednym będzie wyraźnie niższe ciśnienie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP