Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Zamierzam kupić Insignie 2009-2010 właśnie z tym silnikiem. Na co zwrócić uwagę podczas zakupu? Jakie trapią go usterki ? Jak wygląda sprawa z rozrządem i jego wymianą ?

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, mohamedddd napisał:

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu?

Na inna markę :P

A tak ogólnie to u nas na forum mało Insigni wiec i informacji nie wiele. 

Link to post
Share on other sites

Silnik bardzo dobry jeden z lepszych w insigni: 

-luzy zaworowe do sprawdzenia jeśli instalacja LPG to co 30-50 tys.km

-Podcisnienia kolektora 

-Zaworek evap

-wycieki z pokrywy oraz chłodniczka oleju 

-wycieki z weza powrotu oleju od turbo 

-skrzynia m32

 

To mniej więcej grubsze wady A16LET

 Moje awarie podczas ponad rocznej eksploatacji i ponad 30k tys.km:

-wąż od przepustnicy 

-skrzynia m32 z ktora od razu sie liczyłem przed zakupem i bralem pod uwage

 

Jak zadbasz i prawidłowo będziesz eksploatował to będziesz bardzo zadowolony 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 godzin temu, Crazy napisał:

Silnik bardzo dobry jeden z lepszych w insigni: 

-luzy zaworowe do sprawdzenia jeśli instalacja LPG to co 30-50 tys.km

-Podcisnienia kolektora 

-Zaworek evap

-wycieki z pokrywy oraz chłodniczka oleju 

-wycieki z weza powrotu oleju od turbo 

-skrzynia m32

 

To mniej więcej grubsze wady A16LET

 Moje awarie podczas ponad rocznej eksploatacji i ponad 30k tys.km:

-wąż od przepustnicy 

-skrzynia m32 z ktora od razu sie liczyłem przed zakupem i bralem pod uwage

 

Jak zadbasz i prawidłowo będziesz eksploatował to będziesz bardzo zadowolony 

Dzięki.

Powiedz mi podciśnienie i zaworek wyjdą w błędach na opcomie ??

Wyciek z chłodniczki będzie zauważalny w zbiorniczku wyrównawczym ??

Wyeciek z węża turbo będzie widoczny gołym okiem ??

Luzy zaworowe raczej nie do sprawdzenia na miejscu podczas zakupu chyba że są jakieś specyficzne objawy (nie chce auta z LPG tylko benzyna)

Jak z rozrządem. Wymienia się go ??

 

Ewentualnie biorę jeszcze pod uwagę 2.0T (masz może jakieś informacje co do tego silnika )??

Edited by mohamedddd
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP