Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Szarpanie między 2 a 3 tys. 1.9 CDTI 150KM


Recommended Posts

Witam.
Pacjent 1.9 CDTI 150KM, klapy i dpf off
problem mam taki, że jak podłączam nastawnik klap wirowych to auto miedzy 2 a 3 tys obrotów szarpie i wydobywa się dziwny dźwięk z pod maski,
(jutro może uda się nagrać, ale nie gwarantuję), błędów brak.
 
Po odłączeniu nastawnika P1109 i P1110 (ale to przez to, że go nie ma) auto przestaje szarpać,
przy odpalaniu kontrolka auta z kluczykiem oczywiście, ale check się nie pali.
 
Nastawniki podstawiałem już 3, nawet z normalnie jeżdżącej Vectry, także zakładam, że są sprawne.
 
Na koniec dodam, że szarpanie jest tylko przy spokojnym przyspieszaniu, jak depnę to jest wszystko ok.
 
Macie może jakieś pomysły?
 
Pozdrawiam
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Cezariusz11 napisał:

Może EGR się przycina, do sprawdzenia, czyszczenia lub wymiany. Na próbę zaślep i zobaczysz.

Jutro spróbuję, aczkolwiek ma on max rok, był kupiony nowy, jest wyczyszczony. dzięki 

Spróbuję go jutro zlogować, ale warunki u mnie słabe w tej chwili 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

między 2 000a 3000 obrotów dziwny dźwięk i szarpanie podczas spokojnego przyspieszania jak depnę to dziek się pojawia ale nie szarpie... Moc ma
Klapy zaślepione
Dpf off
Dźwięki od 18 sekundy filmu 

 

Link to post
Share on other sites

 to tylko jak jedziesz? czy na postoju w tym zakresie obr też tak robi?

a nie jest to przeskakująca/trzskająca geometria w turbo? 

Jesteś w stanie zrobić jakieś logi dynamiczne?

NIe jest to tak zwany "surge" czyli przełądowanie i próba geometri opanowania go?

 

Edited by Leszek__J
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Leszek__J napisał:

 to tylko jak jedziesz? czy na postoju w tym zakresie obr też tak robi?

a nie jest to przeskakująca/trzskająca geometria w turbo? 

Jesteś w stanie zrobić jakieś logi dynamiczne?

NIe jest to tak zwany "surge" czyli przełądowanie i próba geometri opanowania go?

 

Dźwięk jakby ten sam, aczkolwiek na postoju tego nie robi. 
Winowajca chyba znaleziony... pęknięty plastikowy przewód który idzie od filtra do turbo nabiłem w układ 1 bar i zaczęło syczeć, zamawiam przewód i dam znać

Geometria chodzi bardzo ładnie, a turbo bez luzów. Logi zrobię najwyżej jak założę już nowy przewód ;)

Pozdrawiam!!!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP