Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukasz.jagielsk

Nowa instalacja gazowa STAG 300

316 posts in this topic

Proszę o opinie tych ktorzy mieli do czynienia z instalacją firmy AC - STAG-300, właśnie mi zaproponowano coś taiego w zamian za KME - Diego. Czy jest ktoś w stanie cos doradzic

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Proponuje Ci poczytac troche forum OBD2

Please login or register to see this link.

( wymagana rejestracja ), niestety STAG jest tam uwazany za cos co tylko pomaga przejsc przeglad ( imitacja elektroniki ), nie wiem jak 300 ( sa tylko posty na temat 200 ) ale poszukaj dokladniej moze znajdziesz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ( a jak nie to zapytaj )

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobne opinie ma stag na forum motonews/lpg. Ten 300 to chyba nowość a więc podchodziłbym do tego z jeszcze większą rezerwą (nie warto być królikiem doświadczalnym). Nie chcę odradzać bo nie znam tej instalacji ale po co kombinować - jest tyle uznanych i sprawdzonych firm.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Tutaj masz opis Staga 300 i na tej stronie masz wogóle ofertę firmy AC.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainstalowałem tego STAG-a 300 i zrobiłem 1500 km i nie mam do tej pory anie jednej uwagi negatywnej. Nawet na mocy nic nie stracił. Za trzy dni jadę na wczasy, to sobie go bardziej sprawdze. Dam znać jak wypadły testy.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I jak wypadły te testy?

Przyda sie innym. :mrgreen: :wink:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Moc silnika, przyspiezenie i spalanie na b.dobrym poziomie. Jedynie muszę jeszcze ustawić sobie diody rezerwy gazu bo nic z nich nie widać. Genealnie mogę śmiało polecić tę instalację.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Witam,

Ja na STAGu-300 jezdze od lipca tego roku. Nie robie ogromnych przebiegow, ale dotychczas przejechalem pewnie ok. 5 tys. Glownie w trasie - w miescie jezdze bardzo malo.

Instalacja jak na razie (puk puk w niemalowane) sprawuje sie bardzo dobrze , mam tu na mysli prace/osiągi silnika - nie wyczuwam roznicy miedzy benzyna a gazem.

Zastanawiam sie tylko czy spalanie mozna okreslic jako dobre... w butle wchodzi 38l i na niej przejezdzam ~480km (z czego jazda miejska to moze 20%). Srednia spalania wychodzi mi 8-8,5. Mysle, ze w miescie powinna sie w 10 zmiescic - no chyba zeby sie przeliczyl. Dodam, ze silnik to 1,6 16V - jezdze raczej spokojnie (delikatnie) i w trasie trzymam predkosc ok 90-110.

Napisz prosze jak jest u Ciebie. ... a moze i inni juzerzy sekwencji tez sie pochwala?

Co do diody rezerwy to zapala sie u mnie ok 150km przed "gongiem" sygnalizujacym, ze skonczyl sie gaz. Nie wiem czy jest wlasciwie wyregulowana, ale chyba nic z tym nie bede robil

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Pozdrawiam

w.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o spalanie to moja Viki 1,8 16V spala w mieście ok.10l przy jeździe mieszanej - czasami lubię mocniej nacisnąć (ale bez przesady). Te diody od rezerwy to muszę wyregulować bo nie działają wcale.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wskaznik diodowy ilości gazu w butli to pic na wodę, ja na ostatniej diodzie przejezdżam tyle kilometrów co na pierwszych trzech do kupy wziętych.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to masz nie wyregulowany. u mnie diala dobrze,jak sie zapala rezerwa to mam około 7 litrów gazu w zbiorniku gdzie wchodzi 42 litry gazu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak odbywa się taka regulacja? Pływakiem w zbiorniku czy może trzeba pod kompa podpiąć?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

w zbiorniku pływakiem z tego co się orientuje, bo po pierwszej regulacji tak mi ustawiali na początku.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie. Jedź do gazowników z taką ilością LPG w zbiorniku jaką chcesz ustawić na rezerwie i powinni to zrobić od ręki.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie kazali najpierw przyjechać z pustym zbiornikiem by ustawić pływak tak by chodziła do butli wlaściwa (maksymalna) ilość gazu, a następnie po zatankowaniu do pełna ustawiali mi diody od poziomu (ilości) gazu w butli i to niestety spierniczyli, pokazuje cały czas pełny zbiornik. Całe szczęście poza tym małym mankamentem samochód spisuje się na tej instalacji super. :mrgreen:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ustawia sie wlaśnie na rezerwie.

wlewasz do pustego zbiornika np 7 litrów gazu i tak ustawiasz pływak żeby paliła się rezerwa.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale Ty masz sekwencje czy zwykły, bo na sekwencji ustawia się przez podłączenie do kompa

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak? i co masz zamiast pływaka w zbiorniku wtedy ?

mam normalny 5 diodowy wskażnik a ostatnia jest czerwona.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej mam pytanie!!

mam silnik 1,8 16V przejechane 142 tyś

Umieli byście zaproponować jakąś inst gazową coś naprawde dobrego ale nie drogiego WYpróbowany sprzęt NIE ZNAM SIE NA TYM!!!

Wiem ze sekwencja jest droga (ok 4tyś) i spłaci mi sie w zbyt długim czasie

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to weź pod uwagę, że ceny sekwencji oscylują wokół 2500. Zastanów się i napisz jeszcze raz.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale jakie?? dziś byłem na przeglądzie swojej - gwarancyjny na 30.000km ELPIGAZ-u z której jestem bardzo zadowolony i pytałem jaki jest w tej chwili koszt montażu z butlą w kole tej samej sekwencji na wtryskach STELLA to koszt 3300PLN a za 2600PLN to mój gazownik ma też ale jeszcze jej nie testował ale szuka chętnego i jeżeli się nie sprawdzi to wymieni na ELPIGAZ gdzie będzie trzeba zapłacić tylko różnice za części a przeróbka gratis - może ktoś chętny to umówie albo podam namiar...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAKIE? Ano normalne do jezdżenia i nie sprawiające problemów, np KME, Zenit (koszt instalacji w maju 2600 i zero problemów). Nie mówię o jakiś high endowych sekwencjach z cyklu Prins, których koszt oscyluje powyżej 4000... Koszt oczywiście uzależniony jest od regionu, to ceny z Radomia.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Please login or register to see this quote.

No ja własnie z epli gazu nie jestem zadowolony dzisaij własnie sciagali mi instalke i kase oddali naszczescie calą dokłądam 200zł czyli płace 2000zł i mam sekwencje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

a jeszcze mam pytanko do posiadaczy tej instalacji STAG 300 będe jązakłądał za 2 tyg i powiedzcie mi przy ilu stopniach sie przezuca na gaz przy 25??? czy mozna mniej ????

Edited by Wojtek85
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie na serverze umiesciłem instrukcje montazu i obsługi a takze programy do STAG 200-300 Pozdrawiam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Ja miesiac temu zalozylem stag 300 i jestem zadowolony. Butla 48l. Na pierwszej przejechanej wyszlo mi ok 10l/100km. Teraz zatankowalem na stacji shell i weszlo wiecj gazu, ostatnio 44l a teraz 47l. Zobaczymy jak teraz wyjdzie spalanie. Jesli chodzi o moc to nie ma przepasci wszystko ok. Przyspieszenie dobre.

Jak na razie nie mam wyregulowanej rezerwy ale to pic na wode. najlepszy sposob to licznik km:)

Na poczatku mialem ustawione przelaczanie na gaz przy obrotach 800 rpm, teraz mam na 1500. Mialem jeszcze klopot z temperatura. Mimo ze przelaczanie na gaz bylo ustawione na 40 stopni to zaraz po 4 sek. przelaczal sie na gaz i wariowal na obrotach. Teraz mam na wyzsza temperature chyba ok 55 stopni i przelacza sie na gaz za ok 2 km jazdy. Ale obnize temperatur o 5 stopni i wtedy bedzie ok. Ogolnie chodzilo o to ze sterownik nie czytal temperatury od zera tylko tak jakby mial zapamietany jakis wyzszy prog. Ale najlepsza temp. to podobno 25-30 stopni. Ale to wszystko szczegoly do stawienia. Ja osobiscie wole zeby silnik juz byl fajnie nagrzany przy przelacaniu na gaz. A jak ktos przejedzie na benzynie te nieco ponad 1,5 km na benzynie to mu glowa nie spadnie. Dodam jeszcze ze na poczatku jak sie przelaczal na gaz od razu po zapaleniu to czasem przy dodaniu gazu czulem szarpanie ale chwilowo. Teraz nic nie czuc i mozna deptac ile wejdzie. Wszystko jest do dopracowania poprzez ustawienia. Ogolnie jest ok i dodam ze jestem jeszcze przed pierwszymi ustawieniami czyli nieprzejechane 1000km.

Jak wyjdzie kolejne spalanie to dodam wiadomsc:)

Edited by ziutek1981
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.