Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam. Posiadam Opla Vectrę B 2001r 1.8 92KW wersja Zender opc czy coś takiego, bodajże silnik z18xe. Mój problem polega na tym, ze jakos w listopadzie wyskoczyła mi na desce rozdzielczej dioda auta z kluczykiem (serwis) i auto zaczęło chodzić jakby minimalnie nierówno. Tak,ze nie przeszkadzało w użytkowaniu. W grudniu podłączyłem pod interfejs delphi i wyskoczyły dwa błędy. P0220 i p1550. Czyli błędy przepustnicy. Wczoraj postanowiłem się za to zabrać. Rozebralem wszystko, wyczyściłem, zalozylem nowa uszczelkę pod przepustnica. Otworki rzecz jasna przedmuchalem sprężonym powietrzem. I sprawa wyglada tak, ze dioda auta z kluczykiem zgasła. Aczkolwiek obroty na biegu jałowym falują mocniej niż wcześniej. Tak bardzo ze trzęsie budą. Kiedy ruszam bez użycia gazu to delikatnie poszarpuje. Zrobiłem 12km, auto zagrzalem do 90 stopni i lipa. Nadal to samo. Co może być przyczyna? Niesprawna przepustnica? Czy coś innego? Help 😅😅

Link to post
Share on other sites

[Wiadomość wygenerowana automatycznie]

 

Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z "Poradami", strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP