Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

podciśnienie servo turbina n75 hamulce spadek ładowania twardy hamulec z19dth


Recommended Posts

Witam 

Panowie i Panie

Podciśnienie gra kluczową role w układzie hamulcowym i sterowaniu turbiny... (to jedna pompa) ale pompa podciśnienia jest ok węże są  szczelne filter do servo  jest ok. dolot układ turbo szczelne trzyma 2,6 Bar :)

problem od seryjnej 150km 110 kW

Vectra C2006.08  z19dth egr off klapy off dpf off

obserwuje znaczne spadki w ładowaniu turbo a zarazem w hamowaniu,

mianowicie turbina wstaje późno o jakieś 1000-1500obrotów nawet dalej. hamulec jest twardy...problem trwa od zakupu czyli 220tyś  auto teraz ma 420tyś jutro jade na przetaczanie płynu hamulcowego.

 Moje pytanie brzmi jakie skutki morze generować i czy może mieć wpływ uszkodzenie servo pompa hamulcowa co pobiera podciśnienie do funkcjonowania

temat już sam wyczerpałem może coś zostało pominięte

!!! BRAK BŁĘDÓW !!!

porównanie z identycznym z19dth w astra H pedał hamulca fajnie chodzi  ładowanie turbo 1650rpm (czips na 190) przebieg 310tyś egr off klapy off

 

ktoś ma racionalną odpowiedz co jest 5 ?

 

Link to post
Share on other sites

Witam do sterowania turbiny służy pompa waku podcisnienia a nie serwo. Serwo służy tylko do wspomagania hamowania. Jak twardy hamulec sprawdzić pompę wspomagania absu. Jeśli chodzi o ospałość turbiny to może jest jakaś nieszczelność na podciśnieniu sterującym turbina może na ciśnieniu doładowania do kolektora lub zapieczone łopatki turbiny zmiennej fazy. Jak jest wszystko w porządku to węże ciśnienia doładowania kolektora po dodaniu gazu aż puchną od ciśnienia a samochód rwie się do przodu. Dobrze posprawdzać czy gdzieś nie syczy nie dmucha. Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Mógł się też zaworek w serwomechaniźmie przyblokować i dlatego hamulec sztywny...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP