Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Silny mróz samochód nie odpala nie kręci


Recommended Posts

Witam. Jeszcze wczoraj wszystko było w porządku nic się nie działo. Dzisiaj trochę przymroziło do jakiś -15 stopni wiec poszedłem do auta żeby je odpalić i na desce ukazała się migająca żółta kontrolka samochodu z kluczem i samochód nawet nie kręci. Co może być przyczyna? Możliwe ze akumulator? Wczoraj w dzień było jakieś 0 potem po godzinie 20 zaczęłela temperatura spadać 

Link to post
Share on other sites

Możliwe, że aku. Zacznij od niego. Jak Ci odpalała cały czas, a przy takim mrozie już nie.

Link to post
Share on other sites

P1610. Błąd związany z immobiliserem. Stąd auto z kluczem. Sprawdź ten akumulator, albo jak masz możliwość podłącz od kogoś na kable,

Link to post
Share on other sites

Aku naładowanem i sprawdzałem na stacji i niby jest git. Próbowałem pobawić się bezpiecznikami ( nie mogę znaleźć który odpowiada za immo) i to samo. Dzwoniłem do elektromechanika i gadał ze możliwe ze sam do siebie dojdzie po tych mrozach. Możliwe by przez sam mróz poszedł immo w stacyjce? Wcześniej normalnie wszystko było 

Link to post
Share on other sites

Podłącz pod op com czy tech2 i sprawdź czy są jakieś błędy. Podaj numery.

 

Link to post
Share on other sites

B3977

Nie jestem fachowcem ale na szybko sprawdziłem i chodzi o to, żeby było za niskie napięcie między modułami.

Cyt:

"Ta usterka jest spowodowana usterką oprogramowania - dane z jednej lub więcej jednostek sterujących zostały uszkodzone z powodu niskiego napięcia renderowania w niedopasowanych danych komunikacyjnych, które są przesyłane między modułami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo pojazdu - więc sygnał zezwalający na uruchomienie silnika jest blokowany. "

Podczas próby uruchomienia pojazdu z rozładowanym akumulatorem, BCM (moduł kontroli nadwozia) ma niewystarczającą moc do wykonywania swoich funkcji, dlatego dane przechowywane w tym module ulegają uszkodzeniu. Teraz, gdy dane są uszkodzone, nie może już poprawnie komunikować się z innymi modułami w samochodzie. Postrzega BCM jako „niezrównaną część” i uważa to za zagrożenie bezpieczeństwa - pojazd jest teraz unieruchomiony.

Aby rozwiązać ten problem, potrzebna jest oryginalna diagnostyka Tech 2  BCM (moduł sterujący nadwozia) należy zresetować i przeprogramować, aby pasował do innych modułów bezpieczeństwa w pojeździe "

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP