Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Błędy P0191-02 oraz P1191-52


Recommended Posts

Witam

Posiadam Vectra C 2.2 direct 2006r.

Mam te dwa błędy P0191-02 oraz P1191-52. Chociaż ostanio jak usunąłem bledy  to tylko jak narazie wrócił p1191-52. Szukałem już na forum lecz nie mogłem znaleźć rozwiązania . Padła mi pompa wysokiego ciśnienia więc wymieniłem ją. Pompę zakupiłem od F5R team. Także zakupiłem uzywany regulator ciśnienia paliwa z serii poserwisowej 2011. Problem polega na tym że ciągle pojawia mi się blad mimo wymiany pompy i regulatora. Także czasami przy przyspieszniu(między 1000 a 1500 obrotów) na 2 i 3 biegu występuje szarpnięcie. Bledy sprawdzone na op-com.

Czy miła ktoś może podobna sytuację? 

Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.

Link to post
Share on other sites

Witam mam kilka 2.2 direct często padają pompy w zbiorniku paliwa. Co jest konsekwencją uszkodzenia pompy wysokiego ciśnienia. Często też mogą zawieszaja się klapy wirowe. Też miałem taki przypadek że po wymianie pompy wysokiego ciśnienie auto jachalo ja burza a po chwi przycięło się i koniec pompy wysokiego ciśnienia i znów do naprawy. Koszty duże. Trzeba dobrze zrobić diagnostykę na komputerze bo koszty mogą przekroczyć wartość auta. Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Tylko ze u mnie pompa wydaje mi się działać normalnie. Wymieniałem ją dwa miesiące temu. Czasem wyskakuje auto z kluczykiem i gasnie przy następnym odpaleniu auta. Jedynie co właśnie te szrapniecie przy dodaniu gazu na niskich obrotach i to też nie zawsze występuje. Po wymianie pompy auto nie wchodzi w tryb awaryjny. Kupiłem opcom żeby właśnie zrobić diagnostykę. Czy możesz mi powiedzieć co sprawdzić? Mogę nagrać film podczas jazdy jak się zachowuje ciśnienie paliwa jeżeli to by coś więcej Ci powiedziało? 

Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Tutaj nagrałem jak na opcom wygląda praca pompy, a na drugim krótszym filmie jest pokazane jak następuje szarpnięcie i widac jak komputer obniża ciśnienie na sekundę  tak mi się wydaje i dlatego odcina na chwilę. 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP