Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Cześć, mam Vike B 1.8 16v (x18xe). Jestem po wymianie silnika. Pojawil sie kolejny problem:( Mianowicie po osiagnieciu temperatury lekko powyżej 90° wylewa mi plyn chlodniczy z zbiornika. Samochod grzeje sie do 100° a nawet więcej.  Pomyslalem ze to termostat nawalił i zamknal się na stałe.  Okazuje sie jednak ze ogrzewania również nie ma. Pytanie czy jest możliwe aby zamkniety termo nie grzał kabiny? Zazwyczaj to domena otwartego termostatu ale wtedy nie rozgrzewal by sie do 100°. 

Jeśli nie termostat to gdzie szukać przyczyny? 

Myslalem ze moze uszczelka pod głowicą ale plyn nie bomelkuje:/

_______________

Także w skrocie:

Objawy:

Brak ogrzewania kabiny, silnik wysoko sie grzeje, wylewajacy sie plyn 

Spostrzeżenia:

Brak spadków mocy,  plyn nie bombelkuje, wylewa sie powyżej 90°C, wężyk chlodzenia miekki, nie dymi na bialo, normalny zapach spalin, wentylator sie włącza,  dodatkowo jak na zimnym silniku spojrzałem w zbiorniczek to caly płyn schowal sie w odmentach silnika (a zakrecalem w momencie kiedy sie wylewal) 

Podejrzenia 

Termostat, uszczelka pod głowicą. 

Prosze o pomoc:(

Link to post
Share on other sites

[Wiadomość wygenerowana automatycznie]

 

Przed napisaniem posta/tematu należy zapoznać się z "Poradami", strukturą forum oraz użyć wyszukiwarki.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP