Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cieknie płyn lecz nie wiadomo gdzie i kiedy


Recommended Posts

Jeżeli chodzi o X20XEV to pękające magistrale norma albo ładujesz się pod auto albo zdejmij kolektor dolotowy i zobacz co tam się dzieje z magistralą.

Jeszcze jest opcja że zawór trójdrożny nagrzewnicy też może ciec bo i taki miałem przypadek w VB.

Link to post
Share on other sites

Ale to gdzieś leci z tylu silnika bo leci na wydech. A zawor jest tu u góry. No i z góry nic nie widać. Czyli raczej ta magistrala dziś jadę na kanał i będę szukać. Tylko jeszcze jedno czy może tak być że nie cieknie cały czas? 

Link to post
Share on other sites

Może być,zależy jak duże jest pęknięcie na magistrali do tego kluczowa jest temperatura.

W jednej VB ciekło mi tylko jak były mrozy podczas jazdy nie uciekało,a w drugiej VB przy wysokiej temp. aż biały dym leciał.

Link to post
Share on other sites

Właśnie u mnie też zależy czasem leci cały czas na rozgrzanym A czasem tylko trochę. Byłem na kanale ale nie bardzo widać. Jedynie nad rozrusznikiem było mokro. Więc to chyba będzie to. Jest jakiś sposób zeby to wymienić bez grubej roboty? 

Link to post
Share on other sites

Kolektor dolotowy wyciągasz,altka też by wąż od strony pompy wody uwolnić jak dobrze pamiętam,potrzebne dojście od góry i dołu silnika,a węży od nagrzewnicy co wpina się do grodzi,nie wypinałem tylko w dogodnym miejscu ucinałem i dałem redukcję by połączyć z nową magistralą i na cybanty skręcone.

Niestety trochę roboty jest.

Edited by Rysu
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Rysu napisał:

Jeżeli chodzi o X20XEV to pękające magistrale norma

Podobnie jak w X18XE. U mnie też poszła. Sporo jeździłem, zanim zlokalizowałem skąd płyn ucieka.

Link to post
Share on other sites

Ja w jednej VB dałem do mechanika to 200zl za robotę z 5 lat temu,a w drugiej VB sam wymieniłem :D

Musisz zrobić rozeznanie w okolicy.

Link to post
Share on other sites

Ja też 5 lat temu wymieniałem. Za używkę magistralę dałem chyba 150 zł i chyba tyle też dałem za wymianę jak dobrze pamiętam.

Link to post
Share on other sites

Eee no to tylko ja poleciałem do jednej VB kupiłem Nowa Oryginał GM 500+ a do drugiej VB Nowa Gates 300+ i ta Gates do tej pory jest Ok :D

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Rysu napisał:

Ja w jednej VB dałem do mechanika to 200zl za robotę z 5 lat temu,a w drugiej VB sam wymieniłem :D

Musisz zrobić rozeznanie w okolicy.

A samemu robiłeś tonod góry czy od dołu i w 2.0 16v robiłeś? 

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, piterlbn napisał:

A samemu robiłeś tonod góry czy od dołu i w 2.0 16v robiłeś? 

Sam tak jak wcześniej pisałem od dołu i góry się dobierałem,Dokładnie w X20XEV

Link to post
Share on other sites

Są i same te rurki ale jak węże do tego zamocujesz ??? Na cybanty? O ile wejdą węże na krućce od tej rury.

A fabrycznie jest to jakoś zgrzane węże z rurą z tworzywa.Więc wyszarpanie ich bez cięcia może być nie  możliwe a część węża gdzie idzie do pompy i góry głowicy jest na styk fabrycznie

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP