Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra c nie pali w temp. powyżej 0


Recommended Posts

Cześć,

Mam taki problem. Moja Vectra ciężko pali jak jest temperatura na zewnątrz między 3-10 stopni. Na mrozie palił mi ostatnio do strzału.

Dodam że stał teraz przodem do góry (plac mam na lekkim wzniesieniu) i za pierwszym razem odpalił, po czym zgasł po ok 15 sek. Drugi raz kręcił i kręcił ale już nie odpalił i aku klękł. Nie świeci się żaden błąd.

Miesiąc temu miałem stłuczkę i też stał przy domu ok tygodnia, zanim blacharz go wziął i też był problem z odpaleniem. Stał w tej samej pozycji co dziś, czyli maską do góry. Po ustawieniu go na w miarę prostej nawierzchni i podładowaniu prostownikiem zapalił. Zatankowany jest lepszym paliwem, dwa razy ostatnio lałem specyfik do czyszczenia wtrysków.

Proszę o poradę co to może być

Link to post
Share on other sites

Paliwo Verva z Orlenu. Wlałem teraz dodatek. 

Dziwne jest to że na mrozie stał całą noc i odpalił na raz a teraz przy 5oC zapalił, zgasł i koniec.

Mam też wrażenie że słabo kręci. 

Normalnie jeżdżę do pracy 40 km do pracy i pali normalnie. Wczoraj i dziś robiłem kolka krótszych ( do 10 km)

Link to post
Share on other sites

Wczoraj zgłupiałem przy tym aucie.

Jak kupiłem aku nowy kolo południa, pokręciłem 3 razy i aku padł a samochód nie zapalił. Wyjąłem go i podłączyłem prostownik w garażu i wieczorem kolo 23 poszedłem i kręciłem 5-6 razy i byłem w szoku bo zapalił. Stał całą noc i rano zapalił na raz, bez grzania świec.

Jurto jadę podłączyć go na kompa i zobaczę co pokaże

 

Link to post
Share on other sites

Podpowiedz nam jeszcze jaki masz silnik. Bo w podpisie masz 2.0 CDTI a takowych w VC nie montowali w fabryce. Z Twoich opisów wnioskuję bardziej problemy dotyczące DTI i pisząc w złym dziale możesz po prostu mieć problem z otrzymaniem pomocy.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam - a czasami nie puszczja oringi na pokrywce filtra paliwa , to sa takie gumowo-teflonowe , miałem podobnie  , myslałem ze to swiece potem uszczelnienie trawersów , i to mi sie podobnie tak działo .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP