Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam problem wydaje się banalny nie mam pojęcia czy ktoś to poruszał. Otóż mam problem z mojä Wiki 2 dni temu posypało mi siē łożysko w kompresorze od klimy w tej chwili nie mam możliwości wymiany ponieważ dostęp jest nie najlepszy A śruba od sprzęgła nawet nie drgnie więc pomyślałem że zmienię pasek mam obecnie założony pasek p6 1870 który zasila wszystko wie może ktoś jaki pasek powinienem założyć aby ominąć klimatyzację z vinu wychodzi że w opcji bez klimy jest pasek p6 1805 tyle ze mi sie wydaje ze 6,5 cm róznicy to jest chyba za malo czy ktos zna rozmiar który powinien być prawidłowy do takiego zabiegu i drugą sprawą jest to czy trzeba coś zmieniać oprócz paska czy tylko pasek starczy dodam że to viki 2.2 dti 2004 kombi 

Link to post
Share on other sites

Potrzebny mi samochód do pracy A dźwięki z koła prasowego alternatora brzmią jak by miał mi zaraz silnik wypaść raz że wstyd tak jechać A dwa że strach bo jak mi się urwie koło gdzieś po drodze to może być nieciekawie 

Link to post
Share on other sites

Moja propozycja.

Weź kawałek sznurka i zmierz nim. w przybliżeniu określisz długość...

Przynajmniej ja bym tak zrobił.

 

Link to post
Share on other sites

Niby jak,zmierzyć długość paska sznurkiem?:)To nie Ursus,że dostęp z każdej strony.

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, RafałK napisał:

Potrzebny mi samochód do pracy A dźwięki z koła prasowego alternatora brzmią jak by miał mi zaraz silnik wypaść raz że wstyd tak jechać A dwa że strach bo jak mi się urwie koło gdzieś po drodze to może być nieciekawie 

Tutaj sobie sprawdzisz dlugosc. https://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/grupy/17941

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, oriencik napisał:

Moja propozycja.

Weź kawałek sznurka i zmierz nim. w przybliżeniu określisz długość...

Przynajmniej ja bym tak zrobił.

 

A wiesz że nawet o tym pomyślałem ale tak jak kolega darcioG73 napisał dostep jest słaby tam 

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, matoslaw napisał:

Tutaj sprawdzałem pracuję w ic jako kierowca 😛 i kolega ze sprzedaży powiedział że po vin wychodzą 2 paski ten pk6 1870 i bez klimy 1805 zaraz bede w pracy i wezme ten drugi pasek i zobaczę czy da się ominąć sprężarke bez zdejmowania jej trochę martwi mnie czy nawet jeśli będzie pasował z długości to czy nie będzie wadzil np o śrubę od napinacza 

Link to post
Share on other sites

Więc tak problem rozwiązany tymczasowo :) wymieniłem pasek na p6 1800 powinien być 1805 ale taki mieli więc nie marudzilem wszystko śmiga ale jest problem bo pasek i tak leciutko kręci tym kołem od klimy więc grzechotanie łożyska ustało dzwoni natomiast sprzęgło od klimy bo przez to że tłukło to wszystko aż się wygieło i jest tam szpara prawie 0.5 cm wiec raczej ściągnięcie sprężarki i wymiana tego raczej mnie nie ominie ale teraz jestem spokojny że się nie urwie i nie narobi bałaganu tyle że hałasuje ale wytrzymam tą chwilę do naprawy mam nadzieję że komuś pomogę temat można zamykać 

Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum.

 

Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP