Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Problem z odpaleniem po wymianie alternatora


Recommended Posts

Witam moje auto to Vectra z 2003 r. pojemnośc 2.0  101km. Po złożeniu auta wyświetla się na chwilę kontrolka check engine i przy próbie uruchomienia silnika ona gaśnie,  silnik kręci ale nie zapala. Odłączyłem tylko filtr powietrza oraz wszystkie złączki od zaworu elektromagnetycznego oraz nie wiem czy potrzebnie ale wyciągnąłem węże które wchodzą do filtra paliwa in i out,  ponieważ inaczej było zbyt ciasno,  czy układ może się jakoś zapowietrzył? Wygląda przy odpalaniu  jak by właśnie paliwa nie podawało,  a  najgorsze że auto stoi w podziemnym garażu i żaden mechanik do domu mi nie podjedzie a auto ciężko wyciągnąć. Jakieś rady? Jest jeszcze jedna sprawa mianowicie niebieski kabelek idący od alternatora do silnika i on był już jakby skruszały,  ten  kabelek jest od wzbudzenia ładowania alternatora tak? Panowie specem nie jestem uczę się dopiero proszę o wyrozumiałość i radę aby to auto odpalic. 

Link to post
Share on other sites

Kolego masz zapowietrzony układ całe paliwo się cofnęło do zbiornika.

Rada jest taka idź do sklepu lub na stację benzynową kup sobie plaka  zdejmij węża gumowego co dochodzi 

z powietrzem do silnika i jeden kreci drugi pryska w dolot ma zagadać , chwilę daj mu pochodzić na plaku i układ się odpowietrzy.

Nie pryskaj w filtr powietrza bo zanim to zaciągnie to masakra tylko bezpośrednio w dolot, i ma zapalić.

Kabelki nic do tego nie mają wyskoczy co najwyżej błąd że obwód przerwany brak ładowania.

Przyczyną twojego nie odpalania jest zapowietrzony układ po tym jak zostały zdjęte przewody paliwowe.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP