Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra C 3.2 problem z dawkowaniem paliwa


Recommended Posts

Witam jestem tu nowy i proszę nie drzeć łacha że temat był poruszany milion razy... 

Mianowicie Vectra C 3.2 + LPG --- chwilowa korekta wtrysku bank 1 +25% i to samo bank 2 -25% dawkowania benzyny + losowe wypadanie zapłonu na poszególnych cylindrach losowo... Proszę o jakieś sugestie (świece, cewki nowe, ciśnienie na cylindrach 13-13,5 bara, ciśnienie w ukł paliwowym 3,8 bara, ukł wydechowy ok, kolektory wydechowe- bez katalizatorów/dodałem emulatory aby oszukać sondy, rozrząd książkowo, sterownik drugi i to samo, wtryski zmienione to samo, czujnik temp cieczy chłodzącej nowy to samo) proszę i jakaś podpowiedź...

Link to post
Share on other sites

Kolektor dolotowy byl zdejmowany takze uszczelka w podstawie kolektora pewnie skonczyla swoj zywot , sprawdzales czy lewego powietrza czasem nie ciagnie ? 

Link to post
Share on other sites

Teraz to wypadanie zapłonu losowo tzn cylinder 1/3/5 i teraz wygląda jakby cewka zapłonowa a wkładałem nową+ świece... Coś z instalacją elektryczną silnika tak mi się zdaje...

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Witt napisał:

Teraz to wypadanie zapłonu losowo tzn cylinder 1/3/5 i teraz wygląda jakby cewka zapłonowa a wkładałem nową+ świece... Coś z instalacją elektryczną silnika tak mi się zdaje...

o ile nowa ori .... bo jak zamiennik to od razu do kosza mozesz wyrzucic.

Link to post
Share on other sites

a wtryski to skad miales ? tez jakies zamienniki ? skad wiesz ze akurat jest problem z dawkowaniem paliwa ? jesli cisnienie jest ok to raczej 3 wtryski od razu by nie padly bo sa na 1 listwie . Poza tym po raz kolejny powtarzam , podpiac kompa i sprawdzic bledy bo tak mozesz szukac igly w stogu siana . 

Link to post
Share on other sites

Sprawdź jeszcze jakie masz czasy wtrysków na wolnych obrotach na 1 i 2 banku oraz jak zmieniają się korekty po podniesieniu obrotów. Możesz mieć pomieszane podłączenie sond

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Miałem podobny problem u siebie. Kupiłem Signum Z32se nie działał na jeden garnek. Nowe cewki, czyszczenie przepustnicy, wszystkie filtry. Zaczął chodzić na 6, ale z dawkami paliwa było zamieszanie. Ozało się, że rozrząd był przestawiony o jeden ząbek. Nowy pasek, prawidłowe ustawienie i silnik chodzi jak zegarek.

 

Link to post
Share on other sites

Na cechach jest książkowo... Więc na ząbku nie może być przestawiony... Dałem do mechanika i rozłożył ręce... Z kumplem mogłem się założyć że nie ogarnie tego to bym chociaż flache wygrał😜 Dziś zwalam głowice i się okaże... Czy czasami zawory(gniazda, popychacze zawory szklanki itp,etc) nie pierdzielą...

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP