Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Insignia 2.0 CDTI 160KM uszkodzona


Recommended Posts

Witam, mam w swojej okolicy do zakupu insignie 2.0 160KM rok 2010, Auto ładne i ładnie wyposażone ale zostało zaholowane na warsztat z innego miasta ok. 400km. Mechanik powiedział właścicielowi że zostało zablokowane koło dwumasowe i silnik nie kręci. Do wymiany więc sprzęgło wraz z dwumasą ale czy to prowda tego nie wiadomo. Obecnie właściciel chce je sprzedać po kosztach tak aby opłacić holowanie, ma inne auto z którego korzysta a ostatnio stracił prace więc nie bardzo ma na naprawy. Czy warto? czy taki zablokowana dwumasa może uszkodzić silnik? i pytanie zasadnicze czy po wrzuceniu biegu jałowego można holować na lince czy koła są zablokowane? bo tego sam właściciel nie wie.

Edited by Sapkrzys
Link to post
Share on other sites

Zapytaj wlasciciela czy kiedykolwiek zmienial uszczelke smoka pompy oleju.Spodziewaj sie najgorszego czyli zatartego silnika.

Link to post
Share on other sites

Witam miałem podobny przypadek trafił do mnie samochód insignia o silniku 2.0 160 kw 2011 też nie kręcił się a tu po zdjęciu skrzyni biegów zong ukręcony wał też był zablokowany silnik podobno przez dwumas który rozalił się  i koszty wymiany silnika że skrzynią biegów plus komplet dwumas wysprzeglik docisk i sprzęgło plus przegląd używanego silnika czyli rozrząd uszczelka pompy smoka wszystkie oleje i filtry uszczelki skrzyni biegów przekroczyły 12 tys złotych. Właściciel się załamał) miała to być okazja i była. Pozdrawiam 

Link to post
Share on other sites

Można by powiedzieć:"Kto nie ryzykuje.szampana nie pije". Ale,poważnie to chyba gra nie warta świeczki.

Link to post
Share on other sites

Miałem to cudo techniki. Zgłębiłem temat uszczelki i sprzedałem auto . Szkoda nerwów . Wymiana uzczelki nie jednemy tylko zamydliła oczy. Silniki padają przy każdym przebiegu nie ma reguły.

Link to post
Share on other sites

1/3 rynkowej ceny, nie nie robił bym sprzęgła sam, nie mam warunków do tego. właśnie obawiam się że mógł by silnik paść. Chociaż z drugiej strony gdyby było ok to był bym zadowolony.

Edited by Sapkrzys
Link to post
Share on other sites
Dnia 8.11.2020 o 08:12, michalm83 napisał:

Wymiana uzczelki nie jednemy tylko zamydliła oczy

Niestety tak jest, moja była Insignia jest dobrym przykładem, uszczelka wymieniana regularnie, a po ostatniej wymianie kilka tysięcy km i niestety motor kaput...

Przebieg coś koło 250K km, olej wymieniany co 10 max 12K km.

Kolega zakupił silnik, nalot 200K km i okazało się, że panewki też na wykończeniu i za chwilę też by padł.

Tak że sama uszczelka bez sprawdzenia panewek niczego nie gwarantuje.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
37 minut temu, Sizon napisał:

Plus regularna wymiana oleju.

Plus dobre assistance i można dalej niż do biedry jechać :P

Link to post
Share on other sites

@axen nie widzę sensu zakupu auta,które na dzień dobry muszę grubo wybebeszyć,żeby móc tyłek ruszyć za miasto nie mając nic z tyłu głowy.:)

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Sizon napisał:

Plus regularna wymiana oleju.

Wtedy szanse silnika znacząco rosną ;)

 

Nic nie daje , sam przerabiałem 

6 godzin temu, michalm83 napisał:

Plus dobre assistance i można dalej niż do biedry jechać :P

O to jest rozwiązanie , ale nie skorzystałem bo padł praktycznie pod domem 

6 godzin temu, darioG73 napisał:

@axen nie widzę sensu zakupu auta,które na dzień dobry muszę grubo wybebeszyć,żeby móc tyłek ruszyć za miasto nie mając nic z tyłu głowy.:)

Jak każde auto może się rozpierniczyć i Insignia nie jest w czołówce mimo to , ale za to zarąbiście się prowadzi juz nie mówiąc o 4x4 to bajka 

Link to post
Share on other sites

@dare40 mój kolega pojechał zakupić do komisu upatrzonego Peugota,ale obok stała Iśka właśnie z napędem 4x4 w dodatku w full opcji.Tak się mu spodobała i kupił Iskę,fascynacja autem nie trwała długo,zaczęły się problemy i poszła do żyda po pół roku.Notabene po Iśce zakupił Peugota.Walory jezdne to nie wszystko.:)

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, dare40 napisał:

Jak każde auto może się rozpierniczyć i Insignia nie jest w czołówce mimo to

Ja rozumiem awarie osprzętu, dwumasy, wtrysku ,turbo lub coś w tym stylu. Na upartego te awarie są nawet do usunięcia w kilka dni. Ale zarżniecie silnika to nie dość ze naprawa trwa to jeszcze kosztuje . Czasem ruszam gdzieś w trasę 500-1500km nie wyobrażam sobie tego Insignią (dlatego swoją sprzedałem). 

Link to post
Share on other sites

Żebyście wiedzieli ile jest padniętych silników VW 2.0  juz nie wspominając mniejszych pojemności wyżyłowanych  , tam gdzie robiłem swoją  Iśka była jedna pasatów kilka , to co mówił właściciel na temat VW to tematy Insigni mogą się schować 

Edited by dare40
Link to post
Share on other sites
Dnia 12.11.2020 o 10:27, Sizon napisał:

Kolega zakupił silnik, nalot 200K km i okazało się, że panewki też na wykończeniu i za chwilę też by padł

I jak został rozwiązany problem?

Sama wymiana panewek wystarczyła?

Link to post
Share on other sites

200 tyś. nalotu w tych czasach,to porażka.W dodatku w dieslu.Mercedesy z lat dziewięćdziesiątych kręciłý  po pół bańki.

 

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites

Nie trzeba sięgać tak daleko VC 2.2 DTR też tyle robią w dodatku z ORI dwumasą 

Link to post
Share on other sites
51 minut temu, axen napisał:

I jak został rozwiązany problem?

Sama wymiana panewek wystarczyła?

Z reguły już po wale jeśli dłużej jeździł 

Link to post
Share on other sites

@dare40 Sentymentalna podróż w czasie jeździłem takim mercem z nalotem 700tyś bez remontu.Sama wymienia panewek nie rozwiązuje problemu,wał  do szlifu i dobór panewek pod szlif.Co by to zagrało.

 

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites
Dnia 1.01.2021 o 20:12, axen napisał:

I jak został rozwiązany problem?

Sama wymiana panewek wystarczyła?

Nie wiem, co dokładnie robił, kojarzę panewki jakieś lepsze z firmy z Rembertowa chyba.

Z tymi panewkami to jakieś jaja były, bo do Insignii chyba 11 różnych typów jest w ASO :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP