Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra C 1.9 150km, słabe wspomaganie.

Recommended Posts

Witam

Mam pytanie.

Wydaje mi się, że zaczyna gorzej działać wspomaganie. Na pewno nie jest tak jak w starym traktorze, ale chyba działa gorzej.

Na pewno na postoju, na asfalcie kręcąc kierą czuć wibracje, jakby koła stawały i ruszały ponownie. 

Nie znam się za bardzo na tym, ale chciałbym sprawdzić najpierw kilka rzeczy.

Jak mógłby ktoś coś doradzić. 

Pasek jest chyba 1, i pracuje. Nie wiem gdzie jest zbiornik z płynem, ale czy gdyby było mało nie zapalilaby się jakaś kontrolka?

Dodam, że jeżdżę z delikatnie wyrobionym łącznikiem krzyżowo-kierowniczym. Wiadomo było, że jest do wymiany niestety nowy był trochę drogi, a używki nie można dostać. Nie wiem czy może to mieć na to wpływ.

Za podpowiedzi z góry dzieki

W tym aucie pompa zasilana jest elektrycznie nie paskiem. Pompe wraz ze zbiornikiem plynu masz za silnikiem miedzy sciana grodziowa a silnikiem , zbiornik plynu wyglada "butelka" , sprawdz poziom plynu na poczatek

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

@Daniel38 wspomaganie hydroelektryczne wiec paska nie ma,rzecz oczywista.Tak jak wspomniałeś,gdyby płynu było za mało wyrzuciło by Ci kontrolkę na desce.Według mnie pompa do weryfikacji.

1 godzinę temu, Daniel38 napisał:

Czy jak odkrece prawe koło, za osłona plastikową dojde do zbiorniczka? i czy jest to jest konieczne? Czy może to jakoś  od góry sprawdzić.?