Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

BRAK MOCY NA 3 CYLINDRZE 2.2. DIREKT BENZYNA


Recommended Posts

OPEL VECTRA 2.2 DIREKT BENZYNA 2006

Witam,

jakiś czas temu zostawiłem auto u mechanika z powodu spadku mocy silnika (zapalona kontrolka - samochodzik z kluczykiem). Okazało się że nie ma mocy na 3 cylindrze. Została wymieniona pompa, pęknięty wtryskiwacz i czujnik ciśnienia. Na dzień dzisiejszy auto raz odpala poprawnie i zachowuje się wzorowo, natomiast kolejny raz odpala i po ruszeniu zapala się samochodzik z kluczykiem, a samo auto się dusi i nie ma mocy. Mechanik wskazuje, iż może to być problem ze sterownikiem i odsyła nas do elektryka. Czy ktoś z Was miał moze podobny przypadek lub wiec co może dolegać autu?

Edited by MichałOle
Link to post
Share on other sites

Na dzień dobry,fejs dedykowany do opla i odczytać błędy.No i chyba nie w tym dziale co trzeba napisałeś temat.:)

Edited by darioG73
Link to post
Share on other sites

Witam mam taki sam problem z signumem 2.2 direct są to silniki kolizyjne. Trzy cylindry po 20 bar a jeden 2 bary. Prawdopodobnie któryś z zaworów dostał od tłoka po przestawieniu się rozrządu zawór ssący. Jest to raczej pewne czeka mnie zdjęcie głowicy kontrola zaworów i szczelności. Tu przykład wychylania się zaworów ssących i zawory ssania pokrzywione. 

IMG_20201022_111641.jpg

IMG_20201021_133510.jpg

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Direct 2.2 napisał:

Witam mam taki sam problem z signumem 2.2 direct są to silniki kolizyjne. Trzy cylindry po 20 bar a jeden 2 bary. Prawdopodobnie któryś z zaworów dostał od tłoka po przestawieniu się rozrządu zawór ssący. Jest to raczej pewne czeka mnie zdjęcie głowicy kontrola zaworów i szczelności. Tu przykład wychylania się zaworów ssących i zawory ssania pokrzywione. 

IMG_20201022_111641.jpg

IMG_20201021_133510.jpg

dziekuję za podpowiedź.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP