Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Błąd p1590(4) za słabe wejście sygnału Pracy silnika


Recommended Posts

Witam mam taki problem z błędem p1590 za słabe wejście sygnału pracy silnika .kasuje błąd a po ponownym odpaleniu znowu się pojawia . Ogólnie problem mam z silnikiem jak się nagrzeje powyżej 80 stopni to szarpie silnikiem jakby na sekundę brakło paliwa lecz nie jest to stałe szarpanie tylko takie chaotyczne raz co chwilę a czasami parę minut spokoju .gdzie szukać przyczyny .vb 2.2 dti

Link to post
Share on other sites

Podrzucę tematy, może coś znajdziesz, bo nie wiem gdzie przerzucić. Ale Kolego plisss zmień w opisie te TDI, bo oczy bolą.

 

Link to post
Share on other sites
Witam mam taki problem z błędem p1590 za słabe wejście sygnału pracy silnika .kasuje błąd a po ponownym odpaleniu znowu się pojawia . Ogólnie problem mam z silnikiem jak się nagrzeje powyżej 80 stopni to szarpie silnikiem jakby na sekundę brakło paliwa lecz nie jest to stałe szarpanie tylko takie chaotyczne raz co chwilę a czasami parę minut spokoju .gdzie szukać przyczyny .vb 2.2 dti
Niesprawny elektrozawór zbiornika podciśnienia. Występuje tylko w 2.2dti. To ten mały zaworek koło elektrozaworu turbiny. Można jeździć z uszkodzonym, chyba że jest rozszczelniony i gubi podciśnienie. Ten elektrozaworek ma za zadanie zasilić instalację podciśnienia w momencie przekręcenia stacyjki tak żeby wszystkie podzespoły podpięte pod układ mogły zadziałać od razu. Usterka elektrozaworka sprawia że podciśnienie w układzie pojawia się po kilku sekundach po uruchomieniu, kiedy pompa wysssa a nie od razu po przekręceniu stacyjki. .

Wysłane z mojego MI MAX 3 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
I dlatego silnik szarpie ?
"Szarpanie" musi mieć inną przyczynę. Na pewno nie jest to ten mały zaworek i p1590.
Musisz jak najszybciej zdiagnozować przyczynę tego szarpania. Zapewne coś z pompą vp-44 lub jej zasilaniem w paliwo. Jak szarpie na gorącym podczas przyspieszania to pompa albo "pada" albo nie może zassać wystarczającej ilości paliwa. Do sprawdzenia zbiornik, w szczególności kosz w zbiorniku. W koszu lubią znajdować się różne zanieczyszczenia i zatykać otwory. Czasem kosz nie jest szczelny i pompa nie może zassać podczas jazdy w zakrętach, kiedy mało paliwa. Przydała by się też dobra diagnostyka ze sprawdzeniem parametrów pompy no i oczywiście odczyt błędów. Tymczasem polecam wlać pół litra mixolu na pełen zbiornik ropy i później dolewać 0.3 l na każde tankowanie. Zapobiegnie to albo odwlecze w czasie zgon pompy vp-44. O ile już nie jest za późno.

Wysłane z mojego MI MAX 3 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP