Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Z28NET i wypadanie zapłonu?

Recommended Posts

Co prawda sprzedający podkreślał przy sprzedaży że jedną cewkę przydałoby się wymienić no ale sprzedający mówią różne rzeczy 😁

Do rzeczy. Auto kilka dni temu raz na jakiś czas przy pedale do podłogi łapało dziwne wibracje, na początku myślałem że to przegub czy coś, nie wiem nie znam się za bardzo 🙂. Teraz jeżdżąc delikatnie wszystko jest w normie, zaczyna się jak mocniej dodam gazu, są wcześniej wspomniane wibracje (lekka utrata mocy) i jak na czas nie odpuszczę gazu to zapala się check engine 3x i znika, po tym auto ewidentnie nie chodzi na wszystkich garach, aż do zgaszenia i ponownego odpalenia. Dziś zmieniłem wszystkie świece i nie pomogło, zamówiłem też cewkę ale będzie dopiero jutro i zobaczymy. Problem też jest taki że jeśli to cewka to nawet nie wiem na którym cylindrze no nie ma żadnego błędu, może mechanik coś zaradzi. Macie jakieś pomysły? 

Mam trzy cewki NGK na zbyciu używane były na moim starym silniku. Stan jak nowe. U mnie jak wypadał zapłon też błędu nie było. Nawet jak jechałem z podłączonym Techem. Przy ok 2 tyś obrotów na piątym biegu jak dawałem pedał w podłogę to były szarpnięcia. Wymieniłem 3 cewki 1,3,5 te z tyłu i przestało. Ogólnie cewki z góry było widać ,że są delikatnie spuchnięte i spękane.

1 godzinę temu, Numerek9113 napisał:

cewka to nawet nie wiem na którym cylindrze