Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Szereg napraw, lecz co dalej?


Recommended Posts

Witam serdecznie, dawno mnie tu nie było ale wracam z kolejnymi pytaniami. Przez ostatnie półtora miesiąca moja VB przeszła szereg napraw ( od zawieszenia po silnik zahaczając układ wydechowy ). Wymienione pierścienie, uszczelniacze, uszczelka pod głowica, nowy rozrząd, nowa głowica. Co mogę powiedzieć, Vectoria została kupiona w „nieco” gorszym stanie niż sprzedawca zapewniał. VB niedługo do odebrania a ja z ręką na sercu nie wiem co robić, i jak postępować z autem. Jedna strona mówi że docierać nie trzeba, druga przeciwnie. W aucie bije serce o oznaczeniu x20xev. Zapewne, a nawet na pewno znacie się na temacie bardziej niż ja. Co warto wziąć pod uwagę po takich naprawach i jak obchodzić się z autem żeby nic ponownie się nie zepsuło? Dodam że niedługo planuje wymianę pompy paliwa, i tu pytanie jaką polecacie do tej jednostki?

Link to post
Share on other sites

Miałem ten silnik jak i bliźniaczy X18XE. W obydwu nie robiłem tak grubych remontów, ale zalecam na początku delikatne jeżdżenie. Niech się wszystko ułoży. Bez tzw. piłowania.

Co do pompy paliwa, to nie mam konkretnej opinii. Wymieniałem parokrotnie i wszystkie się sprawdzały. Bardziej interesowałbym się częściami elektrycznymi. Np czujnik wałków czy położenia wału. Towar trudno dostępny, a Opel "lubi" tylko ori

Link to post
Share on other sites

Czujnik wałków został wymieniony przez poprzedniego właściciela, VB nie wkręcała się na więcej niż bodajże 4 tysiące rpm. Po wymianie wszystko cacy, z mniejszych napraw to naprawa ele szyby, ele lusterek, podświetlenie rejestracji, wymiana filtra gazu i wyregulowanie go, po przeszukaniu mojego starego notatnika z naprawami które wypisałem pewnie okaże się ze to nie koniec z naprawami, ale co jak co najważniejsze powoli się robi. Myślałem żeby odkupić pompę paliwa z vectry typowo na żyletki, ale czy nie nadzieję się na haka w postaci uszkodzonej pompy. Wszelkie propozycje na ten temat rozpatrzę. 

Link to post
Share on other sites

Sorry, ale widocznie nie bardzo rozumiem temat.

O co dokładnie Tobie chodzi? Szukasz pompy paliwa czy VB chcesz się pochwalić?

 

Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum.

 

Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP