Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Okopcone świece


Recommended Posts

Witam. Posiadam vectre c 2.2 Direct problem jest taki ze po remoncie silnika auto chodziło na wolnych obrotach przez 20 min. potem chciałem ruszyc a on wogole mocy nie ma jak by miał z 50KM i gaśnie. Na nastepny dzień chciałem odpalic a tu zonk odpala pochodzi 5 sekund i gaśnie wykreciłem świece i wszystkie 4 okopcone czarną suchą sadzą, na kompie żadnych błędów ciśnienie paliwa po włączeniu zapłonu 5 bar jak kręce silnikiem dobija do 70 bar, a i w oleju czuć troche benzynę. Opel po wymianie uszczelniaczy,pierścieni,panewek i po planowaniu szczelność zrobiona i dotarcie gniazd zaworów.

20200828_074918.jpg

Link to post
Share on other sites

Same pierścienie a tłoki w jakim stanie?Nie wyschodkowane szczeliny pod pierścienie na tłokach?

Link to post
Share on other sites

Remont robiłem sam wkładałem szczelinomierz jak miałem włożone nowe pierścienie to miedzy pierścieniem a tłokiem ledwo wcisnołem 0,10 a znajomy mechanik mówił że jak powyżej 0,15 nie wcisne to jest ok. Dzisiaj odkreciłem świece oczywiście okopcone zaświeciłem lampka na tłoki i wszystkie 4 mokre. Już nie mam pojecia co z tym grechotem.

Link to post
Share on other sites

To chyba pora kompresję na cyl. sprawdzić?

Lub coś nie tak z uładem paliwowym lub zapłonowym?

Błędów brak?

Edited by Rysu
Link to post
Share on other sites

Tak brak błędów na kompie, opel jest po wymianie pierscieni po remoncie nie przejechałem nawet 100 metrów bo nie miał siły ruszyć a auto w sumie pochodziło razem może ze 40 minut i to na wolnych obrotach. A czy jak by był przestawiony rozrząd to by coś pokazało na kompie?

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, DŁUGAS napisał:

Odpali na 10 sekund i gaśnie i jak gaśnie to coś buczy w od strony filtra powietrza

Może wrzuć jakiś filmik,będzie łatwiej.

Link to post
Share on other sites

Może kat zapchany? Sprawdź w jakim stanie.Choć łatwo nie będzie bo jest razem z kolektorem wydechowym.

Kamerka inpekcyjna by się przydała.

Edited by Rysu
Link to post
Share on other sites

Przy zapchanym kacie, to raczej powinien wywalić check. Kolega tak miał. Fakt, że w Z18XE.

Link to post
Share on other sites

Może być tak jak Kolega @Rysu napisał, że kat zapchany. Spaliny szybko nagrzewają, nie mają ujścia i duszą silnik. To moje przypuszczenia, ale trzeba sprawdzić drożność wydechu.

Link to post
Share on other sites

Trzeba drogą eliminacji wyłapać przyczynę,kat kolektor od grodzi dostęp średni trochę gimnastyki będzie,może przez otwór od sondy coś będzie widać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP