Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Chiński zamiennik rurki EGR. Czy to zadziała?


Recommended Posts

Witajcie.
Mam do wymiany rurkę EGR. Jest nieszczelność pomiędzy kolektorem wydechowym i rurką EGR (pierwsza część, która idzie do chłodniczki spalin). Dodatkowo flansza tej rurki jest pęknięta, więc trzeba by wymienić całą rurkę. Zamówiłem zamiennik. Chiński. Wziąłem to do ręki, i coś mi tu nie gra. Tam gdzie zaczyna się karbowana rurka nie jest ona na równej powierzchni z flanszą. Jest taki kołnierz, garb. Wystaje z 1 albo 2mm poza powierzchnię flanszy. Czyli jak flasza zostanie przykręcona do kolektora wydechowego to nie będzie do niego przylegać idealnie. Zobaczcie na zdjęciu ile to wystaje.
Czy tam w kolektorze jest jakiś rowek, wgłębienie? Czy macie doświadczenie z montażem takiego czegoś?

IMG_20200902_180535[1].jpg

Link to post
Share on other sites

Flansza powinna byc ruchoma wzgledem rurki.Rozruszaj to byc moze wcisniesz ten kolnierz Styk flanszy z kolektorem jest plaski(nie ma na kolektorze zadnego rowka).Zdjecie tez nie oddaje calego widoku tego elementu.

Edited by matoslaw
Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź.
Owszem flansza jest ruchoma, ale nie ma opcji, żeby ten garb rurki wcisnąć głębiej. Zorientowałem się u innych producentów rurek EGR. Ten kołnierz jest zaprasowany i chowa się w rowku/wyżłobieniu na flanszy tak, że stanowią razem równą powierzchnię. Ewidentnie tu jest jakaś ujnia w wykonaniu.
Ach, pomyślałem, że nie będę się z tym użerał. Oddałem tą część i zamówiłem lepszą.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wimm napisał:

Dzięki za odpowiedź.
Owszem flansza jest ruchoma, ale nie ma opcji, żeby ten garb rurki wcisnąć głębiej. Zorientowałem się u innych producentów rurek EGR. Ten kołnierz jest zaprasowany i chowa się w rowku/wyżłobieniu na flanszy tak, że stanowią razem równą powierzchnię. Ewidentnie tu jest jakaś ujnia w wykonaniu.
Ach, pomyślałem, że nie będę się z tym użerał. Oddałem tą część i zamówiłem lepszą.

Tak dobrze zrobiles.Ta czesc musi miec dobra jakosc i dobrze dolegac bo cisnienie spalin wydmucha uszczelke i bedzie problem.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wimm napisał:

Dzięki za odpowiedź.
Owszem flansza jest ruchoma, ale nie ma opcji, żeby ten garb rurki wcisnąć głębiej. Zorientowałem się u innych producentów rurek EGR. Ten kołnierz jest zaprasowany i chowa się w rowku/wyżłobieniu na flanszy tak, że stanowią razem równą powierzchnię. Ewidentnie tu jest jakaś ujnia w wykonaniu.
Ach, pomyślałem, że nie będę się z tym użerał. Oddałem tą część i zamówiłem lepszą.

Chińska jest dobra tylko porcelana:D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP