Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kody błędów i wartości ciśnienia ładowania


Recommended Posts

Koledzy potrzebuję wsparcia.

Po długim czasie bez problemów mojej VC totalnie dzisiaj odbiło. Turbina raz się załącza, raz nie, sypie błędami. Podpiąłem OP-COM i wywaliło całą listę. To co najbardziej mnie niepokoi to potężna różnica w żądanym ciśnieniu ładowania i rzeczywistym ciśnieniu ładowania. Błędy takie jakby CIM się kończył. Zapełnienie DPF 25%, wypala się regularnie co 800-900km. 

hfbvlt4tn0kd_t.jpg

3j0x31ts4yco_t.jpg

mt38yr5arpzo_t.jpg

yn4atu7t4rn3_t.jpg

yy59b60oyto0_t.jpg

 

W blokach diagnostycznych jest taka linijka : Moment obrotowy silnika. Wartość jaką pokazuje OP-COM : -41 :D

Traktuję to jako błąd, ale tak się teraz jeździ....

Ktoś coś?

 

Mamy kogoś godnego polecenia z Wrocławia/Świdnicy do wywaleni EGR i DPF?

Edited by Pyrkonte
Link to post
Share on other sites

Jesli to pomoże,to oczywiście mogę wrzucić w inny sposób,ale po kliknięciu otwierają się duże fotki :)

Edited by Pyrkonte
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jeżeli to jeszcze aktualne... To zaczął bym od zaworka n75 czyli sterowanie podciśnieniem geometrią turbo. Prosta sprawa jest z wymianą bo dostępny jest z przodu od góry. A co do wartości momentu... Na postoju są tylko głupoty. Podczas jazdy powinien pokazywać coś bardziej sensownego :)

Link to post
Share on other sites

Pewnie,ze aktualne :)

N75 mam.wsadzony z grupy VW,nowy oryginal. To co zaobserwowalem, to przy duzej wilgoci i niskiej temp. znika blad z deski i auto odzyskuje moc. Ostatnio wywalilo tez 2 razy blad czujnika polozenia przepustnicy. Moze przepustnica sie skonczyla?

Rozszczelnilem tez delikatnie uklad wydechowy przed DPF i turbo przestalo sie rozlaczac. Moze to przypadek..

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP