Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam wszystkich. 

Od jakiegoś czasu zmagam się z wysoką temperaturą płynu chłodniczego. Objawy na samym początku to były takie, że jak tylko zaczynałem przyspieszać to wraz z tym wzrastała temperatura cieczy. Mam vectrę od 5-ciu lat i nigdy nie miałem z czymś takim problemu. Jak jadę szybciej to na zegarze analogowym jest blisko 95' , a na cyfrowym wyświetlaczu 101-102' . Na samym początku wymieniłem termostat i bez efektu, jestem po wymianie uszczelki pod głowicą i głowicy, bo była popekana(ubywał płyn) i temperatura dalej rośnie. Chlodnica klimatyzacji nowa, intercoler czysty (przepływ powietrza dobry) chłodnica wody czysta w środku jak i na zewnątrz. Rozrząd wymieniony wiosną wraz z pompą wody (INA) i więcej pomysłów nie mam. Miał ktoś coś podobnego ? Pomóżcie!!

Link to post
Share on other sites

Wiadomość wygenerowana automatycznie

Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum.

 

Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP