Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Po wymianie maglownicy...


Recommended Posts

Witam kolegów.

Jestem po wymianie maglownicy w moim aucie. Maglownica TRW (zakupiona) odnawiana / regenerowana przez firmę Remy.  Problem jest taki że kiera ma teraz wiecej skrętu w prawo niż w lewo. W prawo jest 1 i pół obrotu a w lewo 1 i troche więcej niz 1/4. Gdy skręcę koła na maksa w prawo, łączenie stabilizatora z łącznikiem stabilizatora dotyka zwrotnicy koła. Pojechałem do mechanika z pytaniem czy mogą to jakoś wyregulować. Powiedział mi że maglownica pasuje tylko w jednym położeniu, że nie ma możliwości wyregulowania prawo czy lewo.

Wygląda mi to  jakby maglownica została źle złożona, tzn listwa zębata w maglownicy nie została przy składaniu wypośrodkowana. Jak to jest z tymi maglownicami przy montazu?  Załaczam zdjecia, pierwasza fota skret w lewo, druga w prawo.

20200809_161737.jpg

20200809_161753.jpg

Edited by Rafal1234
Link to post
Share on other sites

Tak. Gość od geometrii jak zobaczył to powiedział że chyba nie ustawi bo za mało gwintu na lewej stronie i powinni mechanicy bardziej wypośrodkować maglownice. Ale udało mu sie geometrie ustawić.

Link to post
Share on other sites

a co za proplem przestawic kierownice na wieloklinie i wiadomo potem tzreba na nowo skalibrowac czujnik kata skretu

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Rafalg napisał:

a co za proplem przestawic kierownice na wieloklinie i wiadomo potem tzreba na nowo skalibrowac czujnik kata skretu

Na wieloklinie to pewnie i przestawiłbym ale nie mam pojęcia jak skalibrować czujnik skrętu.

Mnie ogólnie zastanawia czy takie regenerowane maglownice zdarzają się z przesunięciem na lewo lub prawo. A jesli to normalka przy wymianie maglownicy to wygląda na to że mechanik powinien to zrobić. Tzn, wypośrodkować.

 

56 minut temu, kupier napisał:

Wymiana maglownicy po przekładce? Czy z europejskiej zmieniałeś na europejską?

Ja mieszkam w UK, także wszystko według "strony" UK.

Edited by Rafal1234
Link to post
Share on other sites

Zamiana drążka kolumny kierowniczej z anglika do europejczyka, albo odwrotnie daje taki efekt. Ale tego raczej nie ruszałeś.

Kurde mi została maglownica angielska w idealnym stanie, po przekładce. Może dało by się jakoś dogadać ? Pisz na priv jak coś, żeby to offtopu nie robić.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP